پایگاه شهید معتمدی اصفهان

اصفهان- قائمیه

گرگ ها بدانند
در این ایل غریب
گر پدر نیست،تفنگ پدری هست هنوز
گر چه نیکان همگی بار سفر بربستند،
شیر مردی چو سید علی خامنه ای هست هنوز!

كد كج شدن تصاوير

كد موزيك براي وبلاگ


مهدویت امام زمان (عج) وصیت شهدا پخش زنده حرم سوره قرآن
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها

داعش

خبرگزاری تسنیم: منابع امنیتی عراق خبر دادند که "ابو العلا الشامی" و "بغیث ابراهیم مراد" دو مسئول به کارگیری تروریست‌ها و اجرای عملیات‌های ترور داعش کشته شدند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از السومریه نیوز، نیروهای امنیتی عراق روز چهارشنبه اعلام کردند که "ابو العلا الشامی"، مسئول جذب و به کارگیری «تروریست ها» در استان الانبار توسط ارتش کشته شد.

از سوی دیگر، یک منبع امنیتی عراق در استان صلاح الدین امروز چهارشنبه اعلام کرد که نیروهای امنیتی موفق شدند مسئول ترورهای گروه تروریستی داعش را در شمال این استان از پای در بیاورند.

به گفته این منبع امنیتی، نیروی هوایی ارتش عراق امروز مقر تروریست های داعش در روستای الشیخ حمد در شمال صلاح الدین را هدف قرار داد که در پی آن "بغیث ابراهیم مراد" مسئول ترورهای داعش کشته شد.

قاسم عطا، سخنگوی ارتش عراق اعلام کرد که در عملیات امروز ارتش در چهار استان صلاح‌الدین، الانبار، دیاله و بابل بیش از 100 تروریست عضو داعش کشته شدند.

نوری المالکی، نخست‌وزیر عراق اعلام کرد که درگیری‌ها به نفع ارتش پیش می‌رود و گروهک‌های تروریستی توانایی نابودی ملت عراق را ندارند.

۹۳/۰۴/۱۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
هادی کریمی

نظرات (۲)

۱۲ تیر ۹۳ ، ۰۰:۰۸ کسب اطلاعات بیشتر: 02176321194
سلام
وبلاگ نویس عزیز؛ 
به شما عضویت رایگان در سامانه ارسال و دریافت پیام کوتاه با 7 خط جهت ارسال پیامک تعلق گرفت.
لطفا نهایتا تا ولادت امام حسن مجتبی(ع) اقدام فرمایید.
عضویت در سایت Www.saamaneh.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی