پایگاه شهید معتمدی اصفهان

اصفهان- قائمیه

گرگ ها بدانند
در این ایل غریب
گر پدر نیست،تفنگ پدری هست هنوز
گر چه نیکان همگی بار سفر بربستند،
شیر مردی چو سید علی خامنه ای هست هنوز!

كد كج شدن تصاوير

كد موزيك براي وبلاگ


مهدویت امام زمان (عج) وصیت شهدا پخش زنده حرم سوره قرآن
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها

۲۱۸ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۳ ثبت شده است


آقای من..

قرار نیست فقط غروبهای پنجشنبه تا غروب جمعه

سراغت را بگیریم..

قرار نیست فقط جمعه ها انتظار ظهورت را بکشیم..

آری..

شنبه هم میشود از دوریت ناله سر داد..

یکشنبه هم میشود انتظارت را کشید..

دوشنبه هم میشود دنبال گمشده گشت..

سه شنبه هم میشود با آقا درد دل کرد..

چهارشنبه هم میشود به خاطر آقا گناه نکرد..

یا بن الحسن

دوریت درد بی درمان است

ای پسر فاطمه

امروز جمعه نیست اما دلم برایت تنگ است..

هادی کریمی
۳۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۱:۰۶ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱ نظر

بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم‌
و الحمدللَه و الصلاة على رسوله و آله الطیبین الطاهرین‌
تبریک عرض میکنم به شما جوانان عزیز، فارغ‌التحصیلان و نیز سردوشى‌بگیران در این کانون علم و معرفت و فرهنگ که بحمدالله از پدیده‌هاى شیرین و مبارک انقلاب اسلامى است. و تشکر میکنم از ترتیبات ابتکارى و زیبایى که در میدان تا این ساعت انجام گرفت.
 یقیناً مسئله‌ى رویشهاى‌نوبه‌نو در نظام جمهورى اسلامى، یکى از اساسى‌ترین و مهم‌ترین مسائل است. اگر هر انقلابى و هر حرکت و نهضتى در عالم، رویشهاى نوین و پى‌درپى نداشته باشد، محکوم به زوال و فنا است. جمهورى اسلامى در طول این ۳۵ سال توانسته است در هر برهه‌اى از خود جلوه‌اى نو و متناسب با نیاز، بُروز بدهد. افرادى نگران ریزشها بودند؛ گفته شد رویشها بر ریزشها غلبه خواهند کرد؛ (۱) و همین شد. آنچه مهم است این است که نگاه نسل نو و همه‌ى کسانى که نیروى جوانى را در خدمت به اهداف و آرمانهاى بلند میخواهند، باید به
هادی کریمی
۳۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۰:۵۸ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

شهید علی خلیلی ناهی از منکر 

در دادگاه کیفری استان تهران

عامل شهادت علی خلیلی «۱۲ خرداد» به اتهام «قتل عمد» محاکمه می‌شود

خبرگزاری تسنیم: کیفرخواست عامل شهادت علی خلیلی با اتهام قتل عمد به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد. جلسه محاکمه ۱۲ خردادماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم، بازپرس سپیدنامه پس از تکمیل تحقیقات و اخذ دفاعیات متهم، پرونده شهادت علی خلیلی طلبه ناهی از منکر را با تعیین اتهام قتل عمد برای متهم و برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال کرد.

هادی کریمی
۳۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۰:۴۶ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

پرچم اسرائیل 

مقام صهیونیست:

اسرائیل بزودی دفاتر دیپلماتیک و اقتصادی در کشورهای حوزه خلیج فارس افتتاح می‌کند

خبرگزاری تسنیم: عضو حزب لیکود رژیم صهیونیستی و معاون وزیر سابق این رژیم پیش بینی کرد که در آینده نزدیک دفاتر دیپلماتیک و اقتصادی این رژیم در کشورهای حوزه خلیج فارس افتتاح می شود.

هادی کریمی
۳۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۰:۴۳ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

رهبر انقلاب 

انسان با خواندن «گردان نهم» به معجزه انقلاب پی می‌برد

خبرگزاری تسنیم: امام خامنه‌‌ای چندی پیش درباره کتاب «گردان نهم» فرمودند: همین کتابی که درباره «گردان نهم» تهران اخیراً گلعلی بابایی نوشته و شهید وزوایی و دیگران را مفصلاً شرح داده است، انسان وقتی این کتاب را می‌خواند، به معجزه انقلاب پی می‌برد.

هادی کریمی
۳۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۰:۴۲ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر
دریچه فناوری اطلاعات در این بسته مجموعه‌ای از نرم افزارهای کاربردی ایرانی را برای رایانه و تلفن همراه آماده دانلود کرده است، نرم افزارهایی که به دست متخصصان ایرانی طراحی و تولید شده است.
به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ در این بسته مجموعه‌ای از نرم افزارهای ایرانی را برایتان آماده کرده‌ایم، این نرم افزارها به دست هموطنان و متخصصان کشور عزیزمان ایران تهیه شده است که برخی از این برنامه‌ها قابلیت‌های فراوانی را از نمونه‌های مشابه خارجی برایمان فراهم می‌کند. دریچه برای حمایت از برنامه نویسان ایرانی 15 نرم افزار برتر ایرانی را برای تلفن همراه و رایانه برای شما کاربران معرفی می‌کند.

با ویراستیار دیگر غلط نمی‌نویسید

نرم‌افزار ویراستیار افزونه‌ای برای مایکروسافت وُرد (Microsoft Word) است که قابلیت‌های متعددی را برای کاربران فارسی زبان فراهم می‌کند. نرم‌افزار ویراستیار امکان پشتیبانی از نسخه‌های متفاوت مایکروسافت وُرد و ویندوز را دارا است. از قابلیت‌های ویراستار می‌توان به غلطیاب املایی، اصلاح نویسه‌های متن، اصلاح نشانه‌گذاری، تبدیل تقویم و تاریخ، تبدیل پینگلیش، پیش پردازش املایی متن، تبدیل اعداد و... اشاره کرد.




| حجم: 12.88 مگابایت | نسخه: 3.0 | اجرا در: ویندوزهای XP, 7, 8 |


هادی کریمی
۳۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۰:۳۸ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

علیرضا سلیمانی دارنده مدال طلای کشتی آزاد جهان صبح امروز دار فانی را وداع گفت.
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، علیرضا سلیمانی، آزادکار سنگین وزن کشورمان که چندی پیش به دلیل بیماری در بیمارستان بستری بود صبح امروز چهارشنبه 31 اردیبهشت، درگذشت.


وی متولد سال 1334 بود و تنها ایرانی آزادکاری بود که در سنگین وزن مدال طلای جهانی را کسب کرده بود.
فیلم کشتی‌ "علیرضا سلیمانی"تنها دارنده مدال طلای وزن فوق سنگین را از اینجا ببینید.
هادی کریمی
۳۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۰:۳۵ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر


داده ها حاکی از آن است که تجاوز جنسی در ارتش ایالات متحده در سال 2013 بیش از 50 درصد افزایش یافته است، این در حالیست که بطور کلی در هر ۳ ثانیه یک زن در آمریکا مورد تجاوز قرار می‌گیرد.
سرویس بین‌ الملل باشگاه خبرنگاران از نقض گسترده حقوق زنان در آمریکا گزارش می‌دهد، 
بر اساس اطلاعات بدست آمده توسط خبرگزاری آسوشیتدپرس، در طول سال 2013، بیش از 5 هزار گزارش تجاوز جنسی در ارتش آمریکا تا 30 سپتامبر مطرح شده. این در حالی است که در سال 2012، 3374 مورد گزارش تجاوز جنسی گزارش شده بود.
در میان تمام این گزارشات، 10 درصد از این تجاوزات جنسی پیش از آنکه قربانی به طور رسمی وارد ارتش شود رخ داده بود، در مقابل در سال 2012 چهار درصد از این موارد مربوط بوده است به پیش از استخدام یا الحاق به ارتش امریکا.
هادی کریمی
۳۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۰:۳۲ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

متاسفانه برخی از بازیگران یعنی کسانی که خود را قشر روشنفکر و فرهیخته می‌پندارند، در اوج بی‌ فرهنگی با یک حیوان حرام گوشت یا بدتر از آن با یک سگ، انس گرفته‌اند و این یک فاجعه فرهنگی است.
به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران، طی سال‌های اخیر نگهداری از حیوانات اعم از سگ و گربه در ابعاد کوچک و خانگی در منازل مسکونی و زندگی با گونه های مختلفی از حیوانات به صورت یک الگو و کلاس اجتماعی تبدیل شده است.
از دید روانشناسان اجتماعی نگهداری از حیواناتی مانند سگ و گربه در منزل، نشانه‌ای از نابودی فرهنگ و گوشه‌ای از عقده‌های روحی و رفتاری و نیز کمبودهای عاطفی در زندگی شخصی افراد است به طوری که آنان با بهانه مختلف همچون "تنهایی‌های امروزی و ناهنجاری‌های جامعه خویش"، سعی در سرپوش گذاشتن همنشینی خود به عنوان یک انسان با حیوانات دارند.
محققان اجتماعی بر این باورند، که هم غذا  شدن با این گونه حیوانات و آنها را با خود به مراکز عمومی آوردن ضمن آنکه نشانگر کمبود محبت شدید افراد است، از عدم برقراری ارتباط فرد با خانواده و جامعه نیز حکایت می‌کند و گاهاً افراد تحت الشعاع، خود تحت تأثیر تفکرات چنین افرادی قرار می‌گیرند.

ازنظر روانشناسان این یک واقعیت است که با شیوع زندگی فانتزی و با کم عمق شدن روابط انسانی، تمایل به داشتن حیوانات خانگی بالطبع افزایش پیدا می‌کند و انسان‌های دوران پست مدرن به صورت عمومی حیوانات خانگی را به دلیل علاقه به بازیگوش بودن و یا صدای زیبای آن‌ها نگهداری می‌کنند.
هادی کریمی
۳۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۰:۳۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر
مهندسان خودرویی را طراحی کرده‌اند که قدرت پرواز تا 800 کیلومتر را داراست و تا سال 2015–2016 به بازار عرضه می‌شود.
به گزارش فرهنگ نیوز ، بسیاری از فیلم‌های علمی– تخیلی ما را به رویای پرواز با ماشین می‌برد اما این رویا به واقعیت تبدیل شده و در سال 2015 یا 2016 خودوروی Terrafugia TF-X پرواز خواهد کرد.

آغاز این پروژه مربوط به سال 2009 است که در همان سال با همین ساختار پرده‌برداری شد و به زودی به بازار عرضه می‌شود، در حال حاضر این پروژه در حال انجام است.

این خودرو دارای یک خلبان اتوماتیک است و بدون مشکل سفر می‌کند؛ برای راندن آن کافی است کاربر 5 ساعت آموزش ببیند و بعد از آن کاربر قادر به راندن آن است.

«ترافوجیا تی اف» بال‌های کوچکی دارد که جمع می‌شود و می‌تواند عمودی فرود آید.

این خودرو در ترافیک‌های سنگین می‌تواند از طریق هوا به سفر خود ادامه دهد و توسط موتور الکتریکی که دارد می‌تواند 800 کیلومتر پرواز داشته باشد؛ دارای موتوری با قدرت 600 اسب بخار به همراه یک موتور با قدرت 300 اسب بخار است.

تاریخ دقیق عرضه آن مشخص نیست؛ قیمت این خودرو 200 هزار یورو است و شاید همه نتوانند به دلیل قیمت بالای آن خودرو را بخرند اما بعدها امکان پائین آمدن قیمت آن وجود دارد.

هادی کریمی
۳۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۰:۲۷ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر