پایگاه شهید معتمدی اصفهان

اصفهان- قائمیه

گرگ ها بدانند
در این ایل غریب
گر پدر نیست،تفنگ پدری هست هنوز
گر چه نیکان همگی بار سفر بربستند،
شیر مردی چو سید علی خامنه ای هست هنوز!

كد كج شدن تصاوير

كد موزيك براي وبلاگ


مهدویت امام زمان (عج) وصیت شهدا پخش زنده حرم سوره قرآن
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها

۸ مطلب در آبان ۱۳۹۳ ثبت شده است

هایپر تمیسیا یکی از بیماری های بسیار نادر که افراد کمی را تا به حال در طول تاریخ مبتلا کرده است. این بیماری باعث می شود تا بخش هایی از مغز که به حافظه و به خاطر سپردن مربوط هستند بیش از گذشته کار کرده و دیگر هیچ چیز فراموش نشوند.
بیمار شدن می تواند انسان را از کار بیاندازد و عواقب وخیمی به همراه داشته باشد که در نهایت همه آن ها مرگ است. بیماری از راه های مختلف وارد بدن می شود و کم کم آن را از بین می برد. در علم پزشکی ثابت شده است که همه بیماری ها عواقب بدی ندارند و گاهی می توان موارد نادری هم یافت که اثرات مثبت در برخی قسمت های بدن می گذارند.
** هایپر تمیسیا
هایپر تمیسیا یکی از بیماری های بسیار نادر که افراد کمی را تا به حال در طول تاریخ مبتلا کرده است. این بیماری باعث می شود تا بخش هایی از مغز که به حافظه و به خاطر سپردن مربوط هستند بیش از گذشته کار کرده و دیگر هیچ چیز فراموش نشوند.
هادی کریمی
۱۹ آبان ۹۳ ، ۲۲:۱۷ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر
منابع خبری در اروپا مدعی هستند که ایران دیگر اجازه میزبانی در هیچیک از رقابت‌های بین‌المللی والیبال که زیر نظر مستقیم FIVB برگزار می شود را نخواهد داشت.
منابع خبری در اروپا به نقل از فدراسیون جهانی والیبال FIVB اعلام کرده‌اند که ایران تا اطلاع ثانوی اجازه میزبانی در رقابت‌های بین‌المللی‌ والیبال را که زیر نظر مستقیم فدراسیون جهانی‌ برگزار می‌شود، نخواهد داشت. 
 این ممنوعیت به بهانه حضور بانوان در رقابت‌های  والیبال مطرح شده و در ادامه تاکید می‌شود که این ممنوعیت با دو استثنا‌ همراه خواهد بود،  که استثنای نخست مربوط به مسابقات داخلی ایران در چهارچوب رقابت‌های لیگ جهانی است که طبق تقویم از پیش تعیین‌ شده این مسابقات بدون تغییر طبق روال قبل برگزار می‌شود و استثنای دوم به بحث میزبانی ایران در رقابت‌های آسیایی 2015 میلادی که در شهر تهران برگزار خواهد شد مربوط می‌گردد. منابع خبری در اروپا باز پس گیری میزبانی ایران از رقابت‌های نوجوانان و تقدیم این میزبانی به کشور آرژانتین را اولین پاسخ فدراسیون جهانی به بحث مربوط به حضور بانوان در رقابت‌های والیبال قلمداد کرده‌اند.
هادی کریمی
۱۹ آبان ۹۳ ، ۲۲:۰۳ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر
الحیات نوشت ایران به صورت میدانی در عراق نفوذ کرد به گونه‌ای که قاسم سلیمانی، ستاره حملات میدانی به داعش شد.
به روزنامه الحیات چاپ لندن در مقاله ای به قلم "حازم الامین" نوشت: با گذشت بیش از یک ماه از حملات نیروهای ائتلاف، این نیروها نتوانستند نفوذ داعش را در سوریه متوقف کنند. این در حالیست که در عراق به موازات پیشروی نیروهای ارتش و پیشمرگه، نفوذ میدانی ایران افزایش یافت به گونه ای که ژنرال قاسم سلیمانی، ستاره حملات میدانی به داعش شد و در جبهه ها در کنار افسران عراقی عکس گرفت. به نظر می‌آید، ائتلاف بین المللی ماموریت خود را برعکس آنچه اعلام کرده است، انجام می‌دهد. ائتلاف آمد تا داعش را هدف قرار دهد اما حمله به داعش کاملا بی فایده بود.
هادی کریمی
۱۹ آبان ۹۳ ، ۲۱:۵۹ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر
نخود سلامت یک گیاه بنفش است طبق مقالات کشف شده در گذشته برای نجات از گرسنگی و قحطی از آن استفاده می شده است.
 پس از قرن ها خاموشی یک دارو و گیاه سنتی در حال بازگشت به بازار است. جدیدترین اکتشافات باستان شناسان در اسکاتلند نشان می دهد که یک گیاه فراموش شده می تواند برای هفته ها انسان را از گرسنگی و تشنگی نجات دهد.
نخود سلامت یک گیاه بنفش است طبق مقالات کشف شده در گذشته برای نجات از گرسنگی و قحطی از آن استفاده می شده است. این گیاه در قرن 18 برای درمان چاقی نیز استفاده می شد و بیشترین مشتریان آن ها فقیران بوده اند.

هادی کریمی
۱۹ آبان ۹۳ ، ۲۱:۵۶ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر
چهارمین و آخرین دور رایزنی‌های سه جانبه وزرای خارجه ایران، آمریکا و هماهنگ کننده گروه ۱+۵ در مسقط پایان یافت و ظریف و اشتون باهم رایزنی کردند.
مذاکرات سه جانبه وزرای امورخارجه ایران و آمریکا با حضور کاترین اشتون ، نماینده 1+5 در این مذاکرات پایان یافت.
بر اساس این گزارش هم اکنون کاترین اشتون و محمد جواد ظریف  در حال دیدار هستند. مذاکرات سه جانبه ظریف، کری و اشتون از روز گذشته در مسقط آغاز شد و طرفین چهار دور مذاکرات را برگزار کردند.
نشست مدیران سیاسی ایران و کشورهای 1+5 نیز فردا با حضور ظریف و اشتون برگزار می شود.
بر اساس این گزارش وزیرامورخارجه ایران در جمع خبرنگاران و در دومین روز مذاکرات گفت که در نهایت پیشرفت می کنیم.
جان کری وزیرامورخارجه آمریکا نیز درباره این مذاکرات گفت: سخت در حال کار کردن هستیم.
گفتنی است؛قرار است نهمین دور مذاکرات جامع هسته‌ای به ریاست ظریف و اشتون و با حضور هیأت‌های ایران و شش کشور (آمریکا، فرانسه، روسیه، چین، آلمان و انگلستان) در مسقط پایتخت عمان برگزار شود.
هادی کریمی
۱۹ آبان ۹۳ ، ۲۱:۵۴ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (دوشنبه) در دیدار آقای نوری مالکی معاون رئیس‌جمهور عراق، ضمن تجلیل از شجاعت، اقتدار و مدیریت آقای مالکی در دوران تصدی نخست وزیری عراق و خدمات بزرگی که در جهت حفظ ثبات و استقلال و پیشرفت عراق انجام داده است، خطاب به وی گفتند: جنابعالی در جریان انتقال قدرت در عراق، کار بزرگی را برای جلوگیری از آشفتگی و بی‌ثباتی عراق انجام دادید و این کار هیچگاه در ساحه عراق فراموش نخواهد شد.
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به شناخت خوب آقای نوری مالکی از مسائل و مشکلات عراق، افزودند: رویه شما برای کمک به دولت جدید آقای حیدر عبادی و تلاش برای ایجاد وحدت میان نیروهای مختلف عراق، اقدام بسیار خوبی است که باید ادامه یابد.
در این دیدار، آقای نوری مالکی معاون رئیس‌جمهور عراق ضمن ابراز خرسندی فراوان از دیدار با رهبر انقلاب اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره بیشترین مساعدت را به دولت و ملت عراق برای مقابله با تروریستها و عوامل بیگانه داشته است.
 
هادی کریمی
۱۹ آبان ۹۳ ، ۲۱:۳۷ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر
هادی کریمی
۱۹ آبان ۹۳ ، ۲۱:۳۶ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای طی حکمی با تقدیر از تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و دلسوزانه‌ی مهندس عزت‌الله ضرغامی، آقای محمّد سرافراز را برای یک دوره‌ی پنج‌ساله به ریاست سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران منصوب کردند.
رهبر انقلاب اسلامی در این حکم با اشاره به مسئولیت تاریخی رسانه‌ی ملی در حفظ و ارتقای استقلال فرهنگی و هویت انقلاب ایران اسلامی تأکید کردند: سازمان صداوسیما با مأموریت خطیر «هدایت و مدیریت فرهنگ و افکار عمومی جامعه» به مثابه دانشگاه عمومی، وظیفه‌ی گسترش دین، اخلاق، امید و آگاهی و ترویج سبک زندگی اسلامی- ایرانی در میان آحاد ملّت را بر عهده داشته و به عنوان موتور محرک و مشوق پیشرفت کشور، وظیفه‌ی پشتیبانی رسانه‌ای همه‌جانبه و مبتکرانه در امر بسیج عمومی ملّت و نیز کمک به مدیریت‌های اجرایی در جهت تأمین اهداف و اجرای سیاست‌های کلان نظام و تحقق سند چشم‌انداز کشور را بر دوش دارد.
هادی کریمی
۱۹ آبان ۹۳ ، ۲۱:۳۴ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر