پایگاه شهید معتمدی اصفهان

اصفهان- قائمیه

گرگ ها بدانند
در این ایل غریب
گر پدر نیست،تفنگ پدری هست هنوز
گر چه نیکان همگی بار سفر بربستند،
شیر مردی چو سید علی خامنه ای هست هنوز!

كد كج شدن تصاوير

كد موزيك براي وبلاگ


مهدویت امام زمان (عج) وصیت شهدا پخش زنده حرم سوره قرآن
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها

۱۸۲۳ مطلب توسط «هادی کریمی» ثبت شده است


مام صادق (علیه‌السّلام) در بیمارىِ به وصىّ‌شان میفرمایند که: «لیس منّی من استخفّ بالصّلوة»؛ از ما نیست کسی که نماز را سبک بشمارد. استخفاف یعنی سبک شمردن، کم‌اهمیت شمردن
هادی کریمی
۳۱ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۴۸ موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰ نظر
داعش تصویری را از انبارهای پول خود که از طریق سرقت اموال مردم به دست آورده است منتشر کرد.
نقل از جبهه جهانی مستضعفین، گروهک تروریستی داعش تصاویری را از انبار پول خود منتشر کرد.

سایت روزنامه "الدستور" مصر در این‌باره گزارش داد، یکی از صفحات وابسته به داعش در شبکه‌های اجتماعی، هم‌زمان با دعوت از مردم جهت پرداخت زکات فطره، عکسی از انبارهای پول این گروهک تروریستی منتشر کرد.
 
انبار پول داعش را ببینید+عکس

در این عکس، قفسه‌هایی از پول نمایش داده شده است که یک داعشی در حال پر کردن آنها است.
هادی کریمی
۳۱ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۴۶ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر
از مصرف‌ خوراکی‌های نمکی و نوشابه‌های گاز دار در ماه مبارک رمضان که بر میزان تشنگی افراد می‌افزاید، خودداری شود.
پیام فرح‌بخش متخصص تغذیه گفت: میزان دریافت نمک باید در روزهای ماه مبارک کاهش یابد، زیرا نمک زیاد باعث عطش بسیار فرد می‌شود و فرد تشنه تر می گردد البته لازم بذکر است؛ افراد روزه‌دار باید از غذاهای پر نمک و خوراکی‌های نظیر نمک، چیپس، تن‌ماهی‌ دوری کنند چرا که این خوراکی‌ها میزان تشنگی افراد را تا زمان افطار افزایش می‌دهند. 
وی افزود: مصرف سبزیجات: سبزی‌ خوردن و انواع سالاد در وعده‌ سحر و افطار بهتر است استفاده شود زیرا در کاهش تشنگی نقش بسزایی دارد.
هادی کریمی
۳۱ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۴۳ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر
مجله "بیزینس اینسایدر" و سایت "گلوبال" آماری از قدرت‌های نظامی برتر دنیا ارائه کردند که استناد بر روی آن نیاز به مداقه بیشتری است.
**آمار "بیزینس اینسایدر" و سایت "گلوبال"
در اعلام آمار قدرت نظامی در "بیزنیس اینسایدر" جمهوری اسلامی ایران با 545 هزار نیروی خط مقدم، 2 هزار و 409 تانک، 481 فروند جنگنده و 31 زیردریایی بیست و دومین قدرت نظامی جهان مطرح شده حال آنکه نکات قابل تأمل بسیاری در این زمینه به نظر می‌رسد
در رنکینگ "گلوبال فایرپاور" جمهوری اسلامی ایران با 471 فروند جنگنده، 32 زیردریایی و بیش از 500 هزار نیروی خط مقدم در رتبه بیست‌وسوم دنیاست
جالب است که تفاوت در تعداد تجهیزات نظامی، اولین مشکل بزرگ دیتابیس‌های معرفی قدرت‌های بزرگ دنیاست.
**قدرت نظامی ایران بیش از این‌هاست
اولا قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران یقینا بیش از این‌هاست چون قرار نیست تمام تجهیزات نظامی کشورمان رسانه‌ای شود و توان بازدارندگی ایران بارها توسط مقامات ارشد نظامی کشورمان مطرح شده است.
ایران چندمین ارتش دنیاست؟
هادی کریمی
۳۱ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۴۱ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر


هادی کریمی
۳۱ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۳۴ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر
همزمان با برگزاری بیست و هشتمین همایش گلریزان ویژه‌ی کمک به آزادی زندانیان نیازمند، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی، یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به این امر خداپسندانه اختصاص دادند.
جشن گلریزان هر سال در ماه مبارک رمضان، به همت ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند با حضور جمعی از مسئولین و خیّرین نیکوکار در تهران و شهرهای مختلف کشور برگزار می‌شود.
هادی کریمی
۳۱ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۳۳ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲ نظر
کالپ موپین خاطر نشان کرد: با اینکه من به هر گونه ارتباط موثر و مفید بین ایران و آمریکا اعتقاد دارم، اما باید باز هم تاکید کنم که وقتی مردم خود آمریکا به دولتشان اعتماد ندارند، ایران چه طور می تواند به آمریکا اعتماد کند؟

روزنامه‌نگار و فعال سیاسی آمریکایی و سرنشین کشتی کمک‌های ایران به یمن در نشست بزم اندیشه در مشهد پاسخ به سوال قاصدنیوز پیرامون مذاکرات هسته‌ای گفت: آمریکا تمام تلاش خود را برای نابودی ایران توسط تحریم‌های اقتصادی انجام می‌دهد و به نظر من تحریم‌ها باید فورا پایان بپذیرند، و ایران هرگز نباید برای کنار گذاشتند برنامه‌های صلح  آمیز هسته ای خود تحت فشار قرار بگیرد.

کالپ موپین  خاطر نشان کرد: با اینکه من به هر گونه ارتباط موثر و مفید بین ایران و آمریکا اعتقاد دارم، اما باید باز هم تاکید کنم که وقتی مردم خود آمریکا به دولتشان اعتماد ندارند، ایران چه طور می تواند به آمریکا اعتماد کند؟

این فعال میدانی جنبش وال استریت اضافه کرد: علی‌رغم همه تبلیغات و تهاجمات و تحریم‌ها علیه ایران، چیزی که من در ایران دیدم این است که تفکر مردم ایران و انقلابشان تفکری جهانی است و دیدگاهی جهانی دارد و این بر پایه قوانین و دستوراتی است که در دین اسلام وجود دارد و من این مطلب را از صمیم قلب به مردم آمریکا منتقل خواهم کرد.

هادی کریمی
۲۴ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۳۵ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر
هادی کریمی
۲۴ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۳۳ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر
هادی کریمی
۲۴ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۲۹ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱ نظر


هادی کریمی
۲۲ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۴۹ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر