پایگاه شهید معتمدی اصفهان

اصفهان- قائمیه

گرگ ها بدانند
در این ایل غریب
گر پدر نیست،تفنگ پدری هست هنوز
گر چه نیکان همگی بار سفر بربستند،
شیر مردی چو سید علی خامنه ای هست هنوز!

كد كج شدن تصاوير

كد موزيك براي وبلاگ


مهدویت امام زمان (عج) وصیت شهدا پخش زنده حرم سوره قرآن
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها

۱۱۳ مطلب در مهر ۱۳۹۳ ثبت شده است

«پیتر لوید» مردی است که باید همه عمر خود از تکنولوژی فرار کند. این مرد دچار بیماری خاصی است که باعث بروز حساسیت دراثر نزدیک شدن به هرنوع تکنولوژی می شود. این بیماری می تواند یک مرد قوی را به راحتی از پا دربیاورد.
فرار از زندگی مدرن این روزها سخت ترین کار ممکن است. هرجا از کره زمین که پا بگذارید بخشی از فناوری را خواهید یافت و این مورد حتی در دور افتاده ترین روستاها نیز دیده می شود و فرار از آن تقریبا غیرممکن شده است.
«پیتر لوید» مردی است که باید همه عمر خود از تکنولوژی فرار کند. این مرد دچار بیماری خاصی است که باعث بروز حساسیت دراثر نزدیک شدن به هرنوع تکنولوژی می شود. این بیماری می تواند یک مرد قوی را به راحتی از پا دربیاورد.

هادی کریمی
۳۰ مهر ۹۳ ، ۱۶:۱۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱ نظر

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی عصر امروز (سه‌شنبه) در دیدار آقای حیدر العبادی نخست‌وزیر عراق و هیأت همراه، امنیت، رفاه، اقتدار و عزت عراق را به عنوان کشوری مهم در منطقه برای جمهوری اسلامی ایران بسیار حائز اهمیت ارزیابی کردند و ضمن اعلام حمایت قاطع ایران از دولت جدید عراق، گفتند: وضعیت فعلی منطقه و از جمله عراق، نتیجه‌ی سیاست‌های غیر مسئولانه قدرت‌های فرامرزی و برخی کشورهای منطقه در سوریه است و ما معتقدیم ملت و دولت عراق و به‌خصوص جوانان این کشور توانایی فائق آمدن بر تروریست‌ها و برقراری امنیت را دارند و نیازی به حضور بیگانگان نیست.
رهبر انقلاب اسلامی در ابتدای سخنان خود با عرض تبریک به ملت و دولت عراق به مناسبت موفقیت در امتحان بزرگ تشکیل دولت، خاطرنشان کردند: کشور عراق، کشور بزرگ، مهم و تأثیرگذاری در منطقه است که در صورت برگشت اوضاع امنیتی و امور جاری به روال عادی، می‌تواند حقیقتاً نقش‌آفرینی کند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به تلاش‌ها و زحمات دولت‌های قبلی عراق برای برقراری امنیت و حل مشکلات مردم، افزودند: ما خدمات بزرگ آقای نوری مالکی را برای عراق و منطقه فراموش نخواهیم کرد.
هادی کریمی
۳۰ مهر ۹۳ ، ۱۶:۰۶ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در دیدار صدها تن از «نخبگان جوان دانشگاه‌ها و برگزیدگان المپیادها و جشنواره‌های جهانی و داخلی»، با تأکید بر ضرورت ایجاد یک زنجیره‌ی کامل و شبکه‌ی عظیم تولید علم در دانشگاه‌ها و مراکز علمی تحقیقاتی افزودند: ایران را باید با اتکای به منابع روی زمین یعنی هوش و استعداد جوانان و نخبگان کشور اداره کرد نه با تکیه بر درآمد پرنوسان منابع زیرزمینی و نفتی.
ایشان دیدار با «جوانان نخبه و نویددهندگان آینده‌ی روشن کشور» را، بسیار شیرین خواندند و به همه‌ی جوانان توصیه کردند خانه‌ی پرافتخار میهن را با نیروی فکر و عزم و اراده، به گونه‌ای بسازید که شایسته‌ی این ملت و این تاریخ پرافتخار باشد.
رهبر انقلاب با دعوت از همه‌ی نخبگان برای تفکر و تعمق درباره «اصل نخبگی و مفهوم حقیقی آن» افزودند: نخبگی مجموعه‌ای از سه ویژگی «هوش و استعداد»، «همتِ برجسته برای مطالعه و کار و تلاش»، و «حوصله‌ی تحسین‌برانگیز برای پیگیری و مداومت» است و نگاه عالمانه و حکیمانه به این ویژگی‌ها، روشن می‌کند که همه‌ی آن‌ها نعمت و رزق الهی است.
هادی کریمی
۳۰ مهر ۹۳ ، ۱۶:۰۵ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر
مراسم تشییع پیکر حضرت آیت‌الله مهدوی کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری ساعت ۸/۳۰ صبح پنج‌‌شنبه اول آبان‌ماه در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی بر پیکر این عالم فقید اقامه‌ی نماز خواهند کرد.
همچنین به همین مناسبت مجلس بزرگداشتی از سوی رهبر انقلاب اسلامی در روز شنبه سوم آبان‌ماه ساعت ۱۵:۳۰ در حسینیه‌ی امام خمینی رحمه‌الله برگزار خواهد شد.
هادی کریمی
۳۰ مهر ۹۳ ، ۱۶:۰۴ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر
"خانه اربابی مک کامی" در کالیفرنیا محلی است که بسیاری با اعتماد به نفس وارد می شوند و از سمت دیگر با داد و فریاد و در حالی که گریه می کنند و مادرشان را صدا می زنند خارج خواهند شد. این خانه همه را در هر شرایطی به بدترین شکل ممکن می ترساند.
  اگر همه کابوس ها، ترس های بچگی، ترس از مکان های مختلف که تا به حال تجربه کرده اید را کنار هم بگذارید بازهم ذره ای از ترسی که در ترسناک ترین خانه دنیا تجربه خواهید کرد نمی شود.
"خانه اربابی مک کامی" در کالیفرنیا محلی است که بسیاری با اعتماد به نفس وارد می شوند و از سمت دیگر با داد و فریاد و در حالی که گریه می کنند و مادرشان را صدا می زنند خارج خواهند شد. این خانه همه را در هر شرایطی به بدترین شکل ممکن می ترساند.

هادی کریمی
۳۰ مهر ۹۳ ، ۱۶:۰۳ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱ نظر
جدیدترین دستاوردهای نظامی، آموزشی و شبیه‌سازی شده نیروی زمینی سپاه با حضور فرماندهان و شخصیت‌های لشکری در ستاد این نیرو رونمایی شد.
صبح امروز از جدیدترین دستاوردهای نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور فرماندهان و شخصیت‌های نظامی کشور از جمله امیر "حسنی سعدی" مسئول آموزش ستاد کل نیروهای مسلح و سردار "علی‌اکبر پور‌جمشیدیان" معاون تربیت و آموزش نیروی زمینی سپاه پاسداران در  ستاد این نیرو رونمایی شد.
در این نمایشگاه از سامانه جنگ دو طرفه لیزری "جهاد"، سامانه شبیه‌ساز "توسن"، سامانه شبیه خمپاره‌انداز 60 میلی‌متری، سامانه کمک آموزشی "بینا"، سامانه شبیه‌ساز دوش پرتاب "میثاق2" ، سامانه کمک آموزشی "بسیج"، سامانه شبیه‌ساز توپ 23 میلی‌متری ضد هوایی، سامانه شبیه‌ساز تیر مستقیم "هویتزر" 120 میلی‌متری، شبیه‌ساز شناور "عاشورا"، سیستم شبیه‌ساز چتر بازی، نارنجک‌انداز اتوماتیک NA40، سلاح نارنجک‌انداز 40 میلی‌متری "لوور" سرعت بالا برای انهدام سنگر اجتماعات و پشتیبانی رزمی با خشاب شش تایی و برد چهارصد متر، دوربین‌های دید در روز و حرارتی 100 RU و  60 RU، سامانه تیربار "حامی" با کنترل از راه دور با برد 2 کیلومتر و سنگر پازلی رونمایی شده است.
هادی کریمی
۳۰ مهر ۹۳ ، ۱۶:۰۱ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر
رهگیرى و مکان‌یابى داعش به اقدامی از سوی آژانس‌هاى جاسوسی و اطلاعاتی جهانی تبدیل شده بگونه‌ای که این اقدام، تروریست‌ها را به فکر فرو برده است.
بنابر گزارش ها، داعش با انتشار کتابچه راهنما به اعضایش نحوه مخفى نگهداشتن مکان خود را در هنگام استفاده از شبکه اجتماعى توییتر آموزش مى‌دهد. عناصر این گروه امیدوارند اعضای خود را از دید  آژانس‌های اطلاعاتی دور نگهدارند.
 این کتابچه راهنمای نحوه حذف کردن فراداده‌ها را از ارسال‌هاى توییتر به داعشی‌ها آموزش مى‌دهد. در این کتابچه همچنین چگونگى خاموش کردن خدمات مکان یابى در گوشى هاى تلفن همراه آموزش داده شده است. توصیه هایى هم درباره پرهیز از درج نام ها، مکان ها، و دیگر موارد قابل شناسایى در هنگام ارسال توییت در این کتابچه دیده مى شود.    
هادی کریمی
۳۰ مهر ۹۳ ، ۱۵:۵۶ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر
"لوسیا پیتالیس" هنرمند نقاش و گریمور است که به عنوان یک استاد در این کار شناخته می شود. این خانم می تواند با استفاده از گریم صورت خود را کاملا به فردی دیگر تبدیل کند و در این کار توانایی بالایی دارد.
 برای بازی در هر نقش یک بازیگر باید گریم شود تا به آنچه کارگردان می خواهد برسد. بسیاری از گریمورها می توانند انسان ها را به فردی دیگر تبدیل کنند اما نهایت کار یک گریمور روی صورت خودش چه می تواند باشد؟
"لوسیا پیتالیس" هنرمند نقاش و گریمور است که به عنوان یک استاد در این کار شناخته می شود. این خانم می تواند با استفاده از گریم صورت خود را کاملا به فردی دیگر تبدیل کند و در این کار توانایی بالایی دارد.
این خانم معمولا برای تغییر چهره شخصیت های فیلم یا خواننده های مشهور را انتخاب می کند تا قدرت خود را بیشتر نمایان کند. در برحی از تصاویر نمی توانید متوجه واقعی بودن این گریم شوید و شاید پیش خودتان فکر کنید این کار یک تقلب بی شرمانه است.

هادی کریمی
۳۰ مهر ۹۳ ، ۱۵:۵۱ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱ نظر
در پی ارتحال عالم مجاهد و پارسا حضرت آیت‌الله مهدوی‌کنی رضوان الله علیه، رهبر معظم انقلاب اسلامی پیام تسلیتی صادر کردند.
به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری در پی ارتحال عالم مجاهد و پارسا حضرت آیت‌الله مهدوی‌کنی رضوان الله علیه، رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام تسلیتی، با اشاره به نقش‌آفرینی شجاعانه این یار صادق و وفادار امام بزرگوار در همه عرصه‌های مهم کشور، تأکید کردند: این انسان بزرگ و پرهیزگار، همه جا و همه وقت در موضع یک عالم دینی و یک سیاستمدار صادق و یک انقلابی صریح ظاهر شد و همه‌ی وزن وزین خود را در همه‌ی حوادث این سالها در کفه‌ی حق و حقیقت نهاد.
متن پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
با تأسف و تأثر اطلاع یافتیم که عالم مجاهد و پارسا حضرت آیت الله آقای حاج شیخ محمّد رضا مهدوی‌کنی رضوان الله علیه دار فانی را وداع گفته و دوستان و ارادتمندان خود را داغدار کرده است. این عالم بزرگوار از جمله‌ی نخستین مبارزان راه دشوار انقلاب و از چهره‌های اثرگذار و یاران صمیمی نظام جمهوری اسلامی و از وفاداران غیور و صادق امام بزرگوار بود و در همه‌ی عرصه‌های مهم کشور در دوران انقلاب شجاعانه و با صراحت تمام نقش‌آفرینی کرد. از عضویت در شورای انقلاب و سپس تشکیل کمیته‌های انقلاب در آغاز تأسیس نظام اسلامی تا تصدی وزارت کشور و سپس قبول نخست وزیری در یکی از سخت‌ترین دوران‌های جمهوری اسلامی، و تا ورود در عرصه‌ی تولید علم و تربیت جوانان صالح
هادی کریمی
۳۰ مهر ۹۳ ، ۱۵:۴۸ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر
حــــکم 4 بار اعدام و 20 سال زندان مردی که در پوشش راننده سرویس مدرسه و با تهدید چاقو، دختربچه‌ها را مورد تجاوز قرار می کرد، در دیوان عالی کشور تایید و قطعی شد.
مرد شیطان صفتی به نام ابوالفضل دختربچه هایی را که صبح مقابل خانه‌شان در انتظار سرویس مدرسه ایستاده بودند، با این عنوان که سرویس مدرسه خراب شده و به همین علت او به جای راننده به دنبال آنها آمده است، سوار خودرویش می‌کرد و پس از اجرای نقشه شومش و سرقت طلا و جواهرات، آنها را رها می‌کرد.
او پس از دستگیری توسط ماموران پلیس آگاهی تهران بزرگ به آزار 9 دختربچه هفت تا 13 ساله اعتراف کرد و پس از محاکمه در شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران از سوی قاضی اصغرزاده و 4 مستشارش، به چهار بار اعدام و 99 ضربه شلاق به جرم آزار دختربچه‌ها، 15 سال زندان به جرم آدم‌ربایی و پنج سال زندان و 74 ضربه شلاق به جرم سرقت از قربانیان کوچک محکوم شد.
در نهایت این حکم در شعبه 16 دیوان عالی کشور تایید شد و به شعبه اجرای احکام دادسرای امور جنایی فرستاده شد و قرار است به زودی به مرحله اجرا درآید.
هادی کریمی
۳۰ مهر ۹۳ ، ۱۵:۴۴ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر