پایگاه شهید معتمدی اصفهان

اصفهان- قائمیه

گرگ ها بدانند
در این ایل غریب
گر پدر نیست،تفنگ پدری هست هنوز
گر چه نیکان همگی بار سفر بربستند،
شیر مردی چو سید علی خامنه ای هست هنوز!

كد كج شدن تصاوير

كد موزيك براي وبلاگ


مهدویت امام زمان (عج) وصیت شهدا پخش زنده حرم سوره قرآن
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها

پیامک های انتظار

جمعه, ۱۵ آذر ۱۳۹۲، ۰۷:۱۸ ب.ظ

payamakmahdavi 390x468 پیامک های یک منتظر – قسمت دوم

مولا جان
گاهی خیال می کنم که ز من دل بریده ای
بهتر ز من برای دلت برگزیده ای
از من عبور می کنی و دم نمی زنی
تنها دلم خوش است که شاید ندیده ای
آخر رسد روزی که در آغوش گیرمت
هرگز بعید نیست، خدا را چه دیده ای

یک عمر تو زخمهایمان را بستی
هر روز کشیدی به سر ما دستی
شعبان که به نیمه می رسد آقا جان
ما تازه به یادمان می آید هستی

مهدی نه همین ز شیعه تنها باشد
او از همه مسلمین دنیا باشد
روزی که کند ظهور آن مصلح کل
مردم همه گویند که از ما باشد

چیست این دلشوره های بیکران
پشت کاشی های سبز جمکران
کشتی امید در گل تا به کی؟
بانگ اللهم عجل تا به کی؟
تا به کی از داغ هجران تو صبر
جلوه کن ای آفتاب پشت ابر

بی تو تمام اهل قیامت رفوزه اند
ای نمره قبولی دنیا، دوازده
امروز اگر نشد ولی یک روز می شود
ساعت به وقت شرعی زهرا، دوازده

گفتم چرا مرا به تو حق نگاه نیست؟
وصل تو سرنوشت من روسیاه نیست؟
گفتا اگر میان من و تو حجاب شد
تقصیر هیچکس به غیر از گناه نیست

ای آخرین توسل سبز دعای ما
آیا نمی رسد به حضورت صدای ما؟
جمعه، دوباره جمعه، دوباره سه نقطه چین…
بی تو چه زود می گذرد هفته های ما

عمر ما در طلب دیدن آن یار گذشت
باز هم جمعه ی ما بی رخ دلدار گذشت
بحث این نیست که ما منتظرش می مانیم
حرفم اینجاست که روز و شب ما تار گذشت

ای کاش که بر دیده ما پا بگذاری
آیی و قراری به دل ما بگذاری
من برگ نجات سندم نوکری توست
ای کاش که بر این سند امضاء بگذاری
اللهم اجعل من انصاره و اعوانه

مهدی فاطمه…
تو که دل می بری با یک نگاهی
نگاهی هم به ما کن گاهگاهی
تو که بیگانه را هم می پذیری
بده یک گوشه هم ما را پناهی

غریب فاطمه امشب کجایی؟
دوباره جمعه شد پس کی میایی؟
نگاهی کن ز رحمت بر دل من
که مردم از غم و درد جدایی

جانم آمد به لب از دوری یارم چه کنم؟
روز و شب از غم او زار و نزارم چه کنم؟
ای که با یک نظری صد گره را بگشایی؟
گره ای سخت فتاده است به کارم چه کنم؟
تهجیل در ظهور یوسف زهرا صلوات

سرم از خاک غم بردار ارباب
به روی دانت بگذار ارباب
در این دنیا تو هستی آشنایم
مرا دست کسی مسپار ارباب

۹۲/۰۹/۱۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
یحیی باباییان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی