پایگاه شهید معتمدی اصفهان

اصفهان- قائمیه

گرگ ها بدانند
در این ایل غریب
گر پدر نیست،تفنگ پدری هست هنوز
گر چه نیکان همگی بار سفر بربستند،
شیر مردی چو سید علی خامنه ای هست هنوز!

كد كج شدن تصاوير

كد موزيك براي وبلاگ


مهدویت امام زمان (عج) وصیت شهدا پخش زنده حرم سوره قرآن
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها

رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به دیدار اشتون با یکی از محکومان فتنه ۸۸گفت: این دیدار دور از شأن اروپایی‌ها و اقدامی دزدانه بود.

مهدی کوچک‌زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز پارلمان در اخطاری به اصل 67 قانون اساسی اشاره کرد و گفت: ما بر اساس این اصل سوگند خورده‌ایم که حافظ استقلال کشور باشیم. آقای لاریجانی می‌دانید که در قضیه کاپیتولاسیون می‌خواستند اتباع آمریکایی را از رسیدگی قضایی در ایران معاف کنند، امروز این‌طور به نظر می‌رسد رفتار نماینده اروپا در ایران بدتر از کاپیتولاسیون بوده است.

وی تأکید کرد: نماینده اروپا با محکوم دستگاه مستقل قضایی ایران به این بهانه که حقوقش رعایت نشده، دیدار می‌کند.

نماینده مردم تهران خطاب به ملت ایران گفت: بنده تا اندازه عقل خود می‌گویم که این موضوع خدشه به استقلال کشور است. کوتاهی از وزیر اطلاعات پذیرفته نیست. البته این کوتاهی از وزیر خارجه نیز پذیرفته نیست.

وی در ادامه اظهار داشت: کشور ایران مستقل است و مستعمره یک مشت کشور اروپایی نیست. آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها به‌قول رهبر معظم انقلاب اسلامی غلط می‌کنند راجع به حقوق بشر حرفی بزنند.

کوچک‌زاده: یک عجوزه برای بار دوم در سیستم قضایی ما دخالت کرد

نماینده مردم تهران در ادامه با انتقاد از عملکرد وزیر اطلاعات خطاب به وی گفت: آقای وزیر اطلاعات کجا هستید که برای بار دوم این عجوزه در کار سیستم قضایی ما دخالت می‌کند و آن هم در جایی که این‌طور استقلال کشور را لگدمال و خون به دل مردم ایران می‌کنند.

کوچک‌زاده تصریح کرد: آقای رئیس جمهور، شما در تجلیل از شهدا در روز 20 اسفند صحبت کردید. حاصل خون شهدای این ملت، استقلال این کشور است؛ اگر اجازه دهید نمایندگان پارلمان اروپا با محکومین دستگاه قضایی صحبت کند، آیا حقوق شما رعایت شده است و یا بدتر از کاپیتولاسیون است؟

وی خاطرنشان کرد: بنده به سوگندی که بر اساس قانون اساسی خورده‌ام عمل کردم.

علی لاریجانی رئیس مجلس در پاسخ به اخطار کوچک‌زاده گفت: اروپایی‌ها توجه ندارند که با این کار چه خدشه‌ای به خودشان وارد می‌شود.

وی خطاب به کوچک‌زاده گفت: این دیدار را با کاپیتولاسیون مقایسه نکنید، چون براساس کاپیتولاسیون، ما حقوق رسیدگی قضایی را واگذار کرده بودیم در صورتی که با موضوع امروز متفاوت است.

رئیس مجلس در ادامه اظهار داشت: دیدار کاترین اشتون با محکوم فتنه سال 88 ناپسند است، اما ارتباطی به کاپیتولاسیون ندارد. هیچ کشوری در دنیا مانند ایران مستقل نیست و نباید با مقایسه بی‌جهت در این زمینه ذهن‌ها را تخریب کنیم.

وی در همین زمینه ادامه داد: هیئت اروپایی اگر می‌خواستند ملاقاتی داشته باشند، باید براساس پروتکل از قبل به وزارت خارجه اطلاع می‌دادند. اینکه دوستان ملاقات می‌کنند، دون شأن اروپایی‌هاست.

وی با تأکید بر اینکه اقدامی که نماینده اروپا انجام داده است، بسیار زشت بوده، خاطرنشان کرد: این اقدام هیئت اروپایی دزدانه بود که دور از شأن اروپایی‌هاست. وزارت اطلاعات باید به این موضوع توجه کرده و دقت نظر داشته باشد.

۹۲/۱۲/۲۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
هادی کریمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی