پایگاه شهید معتمدی اصفهان

اصفهان- قائمیه

گرگ ها بدانند
در این ایل غریب
گر پدر نیست،تفنگ پدری هست هنوز
گر چه نیکان همگی بار سفر بربستند،
شیر مردی چو سید علی خامنه ای هست هنوز!

كد كج شدن تصاوير

كد موزيك براي وبلاگ


مهدویت امام زمان (عج) وصیت شهدا پخش زنده حرم سوره قرآن
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها

خطیب جمعه اصفهان در خطبه های نماز جمعه این هفته با بیان این که امروز ارتش و سپاه دوش به دوش هم در تأمین امنیت و آرامش کشور فعالیت شبانه‌روزی می‌کنند؛ اظهارداشت: ارتش وفاداری و ولایتمداری خود را در جامعه به اثبات رسانده است. 

                                                                       5555555555555555555

به گزارش خبرنگار صاحب نیوز، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد با بیان این مطلب افزود: ارتش فعلی بویی از ارتش طاغوتی رژیم شاهنشاهی ندارد و هیچ تفاوتی بین سپاه، بسیج و ارتش در نظر مردم ایران نیست، همه نیروهای مسلح در این جهان پر از خدعه و نیرنگ، یک هدف را دنبال می‌کند و آن تأمین امنیت و آرامش برای ملت عظیم ایران است.

وی ادامه داد: روز ۲۹ فروردین ماه روز عظیم و ماندگاری است، امام راحل بر مبنای بصیرت و آگاهی فرمان به احترام توسط مردم به ارتش را داد. امام با این عمل و فرمان خود دهان یاوه‌گویان و خائنان به این نظام و انقلاب را بست. ارتشیان سربلندی، عزت و افتخار را برای این نظام به ارمغان آورده اند.

وی با بیان اینکه در سال ۵۸ مردم در اولین سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی با اشک شوق و چشم از ارتشیان استقبال کرده‌اند، تصریح کرد: مردم به خوبی قدر ارتش را می‌دانند و آن را از جان و دل دوست دارند.

خطیب جمعه اصفهان ادامه داد: ارتش پس از ۳۵ سال به زیبایی، وفاداری و اطاعت‌پذیری خودش را نسبت به نظام و ولایت نشان داده است و دلیل این ادعا تقدیر کردن بیش از ۴۸ هزار شهید و ۲۰۰ هزار جانباز سرافراز در دوران دفاع مقدس است.

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد ابراز کرد: کار عظیم ارتشیان جمهوری اسلامی ایران فقط محدود به اوایل انقلاب و جنگ تحمیلی و مبارزه با ضدانقلابیون و منافقین نیست؛ بلکه آنها همواره شبانه‌روز خودشان را آماده و مجهز برای جنگیدن با دشمنی می‌کنند که هرگز با ما دوست نخواهد شد.

وی با تاکید بر رشادت های ارتش در دوران دفاع مقدس ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی ایران ایمان خود را با شهادت نیروهایش در میدان نبرد اثبات کرد.

ارتش بیش از ۴۸ هزار شهید و بیش از ۲۰۰ هزار جانباز دارد
امام جمعه اصفهان اضافه کرد: ارتش بیش از ۴۸ هزار شهید و بیش از ۲۰۰ هزار جانباز دارد و این نشان دهنده لیاقت ارتش در مقابل حمایت مردم و رهبری از این نیروهای مسلح است.

طباطبایی نژاد با اشاره به عملیات ارتش در نواحی کردستان و سایر جبهه های جنگ اظهار کرد: مردم به ارتش عشق می ورزند و مبارزات ارتش در مقابل صدام و صدامیان نشان داد ارتش شایسته محبت های مردم است.

وی افزود: در زمان رژیم طاغوت گروهی از ارتشیان تابع آن حکومت بودند، ولی اکنون ارتش یکپارچه فرزند انقلاب و اسلام است.

طباطبایی نژاد اضافه کرد: پس از انقلاب گروه گروه ارتشیان به امام و انقلاب و اسلام پیوستند و تنها اندکی از ارتش که وابسته به رژیم پهلوی و بیگانگان بودند از این کار امتناع کردند.

طباطبایی نژاد با اشاره و شرح سخن امام علی (ع) در مورد نیروهای نظامی تصریح کرد: نیروهای مسلح به اذن پروردگار قلعه مردم، زینت حکومت و عزت دین هستند.

وی با بیان این که ایمان به خدا و رسول خدا بدون عمل صالح ارزشی ندارد؛ اذعان داشت: طبق احادیث، ایمان دارای سه رکن است؛ اقرار به لسان، اعتقاد قلبی و سپس عمل به جوارح.

وی گفت: حضرت علی(ع) به یکی از یارانش متذکر شد از آن افرادی نباش که خواهان آخرت بدون عمل صالح هستند، چرا که اگر چنین باشی و بر این روش حرکت کنی، جزو خاسرین خواهی بود.

خطیب جمعه اصفهان با اشاره به سالروز ولادت باسعادت حضرت زهرا(س) بیان کرد: این روز بر همه زنان مسلمان جهان روز نیکویی است و زنان باید با الگو گیری از شیوه رفتاری آن حضرت از او پیروی کنند.

وی با اشاره به روز دوم اردیبهشت‌ماه سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه پاسداران همواره در طول انقلاب و سه دهه گذشته حماسه‌های عظیمی آفرید.

۹۳/۰۱/۲۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
هادی کریمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی