پایگاه شهید معتمدی اصفهان

اصفهان- قائمیه

گرگ ها بدانند
در این ایل غریب
گر پدر نیست،تفنگ پدری هست هنوز
گر چه نیکان همگی بار سفر بربستند،
شیر مردی چو سید علی خامنه ای هست هنوز!

كد كج شدن تصاوير

كد موزيك براي وبلاگ


مهدویت امام زمان (عج) وصیت شهدا پخش زنده حرم سوره قرآن
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: گزارش کمیته بررسی علل برخورد تیم حفاظت "اشتون" با یک خبرنگار رسانه ملی نهایی و به این کمیسیون تقدیم شد.

اشتون

محمدصالح جوکار عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به بررسی ابعاد برخورد با خبرنگار رسانه ملی در اصفهان و در جریان سفر "اشتون" به این استان، گفت: در روزهای گذشته در کارگروه پیگیری سفر "اشتون" به اصفهان و ضرب و شتم خبرنگار رسانه ملی توسط یکی از اعضای تیم حفاظت وی، جلسه‌ای با نماینده نیروی انتظامی، ضارب، مضروب و برخی مدیران صداوسیمای استان اصفهان داشتیم که در این جلسه ابعاد این موضوع مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: پس از برگزاری این جلسه و تحقیقات مکرر در این کارگروه، مشخص شد که سر تیم حفاظت "اشتون" تخلف کرده و دستوری برای چنین برخوردی با خبرنگاران نداشته است. البته مشخص شد که وی اقدامی سلیقه‌ای انجام داده است و آن طور که ما مطلع شده‌ایم، با فرد خاطی براساس آیین‌نامه نیروی انتظامی برخورد شده است.

جوکار خاطر نشان کرد: گزارش کارگروه بررسی ابعاد برخورد با خبرنگار رسانه ملی در جریان سفر "اشتون" به اصفهان با ذکر موارد گفته شده، نهایی و کمیسیون ارائه شده است.

پیشتر، سید حسین نقوی‌حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس به خبرنگار تسنیم گفته بود که کمیته‌ای سه نفره متشکل از بنده، محمدحسن آصفری نماینده اراک و محمدصالح جوکار نماینده یزد در این کمیسیون تشکیل شده است.

۹۳/۰۲/۰۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
هادی کریمی

نظرات (۱)

سلام، وبلاگ خوبی دارید.واقعا وبلاگ تکی داری! دوست دارم به عنوان یه کارشناس نظرتو در مورد وبلاگم بدونم.خیلی از ساییتون خوشم اومد.رتبه الکسامونم بد نیست یه نگاه بندازید اگر خواستید تبادل لینک کنیم خبر بدید.مرسی(کسب راحت درآمد اینترنتی)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی