پایگاه شهید معتمدی اصفهان

اصفهان- قائمیه

گرگ ها بدانند
در این ایل غریب
گر پدر نیست،تفنگ پدری هست هنوز
گر چه نیکان همگی بار سفر بربستند،
شیر مردی چو سید علی خامنه ای هست هنوز!

كد كج شدن تصاوير

كد موزيك براي وبلاگ


مهدویت امام زمان (عج) وصیت شهدا پخش زنده حرم سوره قرآن
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها

جزییات وام مسکن 70 میلیون تومانی در سال 93

چهارشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۸:۱۱ ب.ظ

جزییات وام مسکن 70 میلیون تومانی در سال 93به گزارش سایت استخدامی پرداد به نقل از دنیای اقتثاد: معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران با اعلام جزئیات افزایش وام خرید مسکن اقشار ایثارگر گفت: در سال جاری وام مسکن ایثارگران متناسب با محل اقامت آنها در تهران، شهرهای بزرگ و شهرهای کوچک بین 30 میلیون تا 72 میلیون تومان تعیین شده که با نرخ 4درصد پرداخت می‌شود.

حسین هادیانی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی اعطای ۱۰۰ هزار سهمیه وام مسکن برای ایثارگران را در سال جاری به تصویب رسانده است به «ایسنا» گفت: سال گذشته میزان این تسهیلات به نسبت شهرهای محل سکونت، از ۲۰ تا ۶۰میلیون تومان متغیر بود، اما امسال مبلغ این وام در تهران و شهرهای بزرگ با جمعیت بالاتر از یک میلیون نفر معادل ۷۲ میلیون تومان تعیین شده و برای مرکز استان‌ها ۶۰ میلیون تومان، شهرهای کوچک ۵۰ میلیون تومان و در روستاها ۳۰ میلیون تومان است.

هادیانی با بیان اینکه امسال در قانون بودجه جانبازان بالای ۱۵ درصد، همسر و والدین و فرزندان شهدا و آزادگان می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند، گفت: کارمزد این وام چهار درصد است.

برای دریافت وام مسکن ایثارگران هیچ‌گونه قرعه‌کشی انجام نمی‌گیرد، اما متقاضیان باید حتما فاقد مسکن بوده و قبلا وام نگرفته باشند.

سال گذشته بانک‌های عامل در موضوع وام مسکن ایثارگران، تنها با پرداخت 39 هزار فقره از این وام موافقت کردند.

۹۳/۰۲/۳۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
هادی کریمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی