پایگاه شهید معتمدی اصفهان

اصفهان- قائمیه

گرگ ها بدانند
در این ایل غریب
گر پدر نیست،تفنگ پدری هست هنوز
گر چه نیکان همگی بار سفر بربستند،
شیر مردی چو سید علی خامنه ای هست هنوز!

كد كج شدن تصاوير

كد موزيك براي وبلاگ


مهدویت امام زمان (عج) وصیت شهدا پخش زنده حرم سوره قرآن
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها

حمید نمازی 4

خبرگزاری تسنیم: پیکر او همچون هودجی از نور بر شانه‌های‌مان سنگینی می‌کرد و «ناباورانه» حاج حمید نمازی «سردار بی‌ادعا» شتابان می‌رفت.

... و ناگهان نفیر مرگ فریاد کشید، هروله‌کنان بر سر و صورت کوبیدیم. باورکردنی نبود اما سرانجام و پس از سال‌ها «اعتکاف» و «دل‌دادگی» و «غزل‌سرایی»ها،‌ معشوق ابدی قرعه به نام «سردار عاشق » انداخت و «سردار کوی گمنامی‌»ها  و «کبوتر» عاشق بام دوست ،‌ اذن  فرود گرفت تا در صعود و پرواز روح بهشتی خود، ما را در نظاره به «هبوط» برخی اندیشه‌ها رها کند.

تنها یک جمله «حاجی رفت» کافی بود. آسمان  دلهای‌مان را متلاطم کرد و بغض لحظه‌های غریبی باریدن گرفت. اشک‌هایی برای «وداع» همیشگی با «ابرمردی» در کوی «معرفت » و «گمنامی».

پیکر او همچون هودجی از نور بر شانه‌های‌مان سنگینی می‌کرد و «ناباورانه» حاج حمید نمازی «سردار بی‌ادعا» شتابان می‌رفت.

او از دل‌تنگی‌های خود عبور می‌کرد و همچون مقتدای راحل خود «امام روح‌الله» با دلی مطمئن و قلبی آرام از کوچه، خیابان و شهر پرهیاهو و پرراز و رمز روزگار می‌گذشت و «ما» را در کوچه پس‌کوچه‌های «دل‌تنگی‌» با «پیچ‌وخم»های «رنگارنگ» و پرفریب «تنها» می‌گذاشت.

سردار روشنگری و آگاهی‌بخش روزهای تلخ «فتنه کوی دانشگاه سال 78»،‌ روزهای دلهره‌آور «فتنه 88» بدرود.

پیکر «حاج حمید» از سرداران بی‌نام و نشان اما نام‌آشنای جبهه فرهنگی روی شانه‌های لرزان یاران و شاگردانش می‌لغزید و پیش می‌رفت. تو گویی او پس از «اعتکاف» و بار برگرفتن، سبکبال و سبکبار به‌سوی «معشوق» می‌دوید و «ما» هروله‌کنان در پی او.

سردار لحظه‌های «عاشقی» بدرود.

برای دیدن تصاویر اینجا  و اینجا 
۹۳/۰۳/۰۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
هادی کریمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی