پایگاه شهید معتمدی اصفهان

اصفهان- قائمیه

گرگ ها بدانند
در این ایل غریب
گر پدر نیست،تفنگ پدری هست هنوز
گر چه نیکان همگی بار سفر بربستند،
شیر مردی چو سید علی خامنه ای هست هنوز!

كد كج شدن تصاوير

كد موزيك براي وبلاگ


مهدویت امام زمان (عج) وصیت شهدا پخش زنده حرم سوره قرآن
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها

دادگاه حقوق بشر | حمایت از منافقین

شنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۳، ۰۶:۲۵ ب.ظ


http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/home/rect-1-n.gif سخنان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای که در این صوت می‌شنوید:
* ادعا میکردند با تروریسم مخالفیم؛ امروز در منطقه‌ى ما و در بسیارى از نقاط دنیا با تروریستها همپیمان میشوند، با تروریستها میروند مى‌نشینند و قرار مدار میگذارند، پول میدهند، اسلحه میدهند که بروند کارهاى تروریستى انجام دهند! گروه منافقین را که خودشان به ترور هزاران نفر در کشور اعتراف کردند، زیر چتر حمایت قرار میدهند؛ به قول خودشان از لیست سیاهِ خودشان خارج میکنند!
دیدار دانش‌آموزان و دانشجویان ۱۳۹۱/۰۸/۱۰

* کاملاً واضح است که وقتى دولتى مثل امریکا یا بعضى از کشورهاى اروپایى، از گروهکهاى تروریستى که دستشان به خون آحاد ملت آغشته است، حمایت مى‌کنند و آنها را در کشورهاى خود راه مى‌دهند و پناهنده‌ى سیاسى قلمداد مى‌کنند، نمى‌توانند در ادعاى مبارزه با تروریسم صادق باشند. اینها مروج تروریسم هستند و تروریستها را براى تحقق مقاصد شوم خود، در دامان خویش تربیت مى‌کنند.
کیست که نداند بسیارى از گروهکهاى داخل ایران - حتّى آنهایى که صبغه‌ى چپ داشتند - از منابع مالى دولتهاى غربى و امریکا تغذیه مى‌شدند و هنوز هم مى‌شوند؟! ملت ایران، این ادعاهاى دروغین را شناخت. دیرباورترین افراد هم فهمیدند که دولت امریکا و بسیارى از کشورهاى اروپایى و جوامع به اصطلاح متمدن طرفدار حقوق بشر، کمترین خبرى از حقوق بشر ندارند و کوچکترین دفاعى از آنها نمى‌کنند!
مراسم بیعت مسئولان دستگاه قضایی ۱۳۶۸/۰۴/۰

۹۳/۰۳/۳۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
هادی کریمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی