پایگاه شهید معتمدی اصفهان

اصفهان- قائمیه

گرگ ها بدانند
در این ایل غریب
گر پدر نیست،تفنگ پدری هست هنوز
گر چه نیکان همگی بار سفر بربستند،
شیر مردی چو سید علی خامنه ای هست هنوز!

كد كج شدن تصاوير

كد موزيك براي وبلاگ


مهدویت امام زمان (عج) وصیت شهدا پخش زنده حرم سوره قرآن
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها

رسانه های سعودی امروز تصاویری از دیدار اخیر ملک عبدالله و عبدالفتاح السیسی در فرودگاه قاهره منتشر کرده اند که در آن شاهزاده بندر بن سلطان رئیس برکنار شده دستگاه اطلاعاتی عربستان دیده می شود.
به گزارش فرهنگ نیوز ، "بندر بن سلطان" شاهزاده سعودی چندی پیش از مقام ریاست دستگاه اطلاعاتی عربستان سعودی برکنار شد و تاکنون تصویری از وی منتشر نشده بود.

رسانه های سعودی امروز تصاویری از دیدار اخیر "ملک عبدالله" پادشاه عربستان و "عبدالفتاح السیسی" رئیس جمهور مصر در داخل کابین هواپیما (فرودگاه قاهره) منتشر کرده اند که در آن بندر بن سلطان شاهزاده غمگین این روزهای دربار عربستان، دیده می شود.

بندر بن سلطان اخیرا توسط ملک عبدالله از سمت ریاست دستگاه اطلاعاتی عربستان برکنار شد. گفته می شود وی نیز همانند امیر سابق قطر قربانی ناکامی سیاستهای ضدسوری طی سه سال اخیر شد و در نهایت طرف  آمریکایی نیز بر برکناری وی از قدرت مهر تایید زد.


تصویر جدید منتشر شده از شاهزاده بندر

ناراحتی و غم بندر بن سلطان در این تصاویر کاملا قابل مشاهده است و به نظر می رسد شاهزاده پرنفوذ سعودی از خیانت طرف آمریکایی با وجود سابقه چندین ساله حضورش در واشنگتن به عنوان سفیر عربستان، غمگین و ناراحت است.

برخی منابع موثق اخیرا اعلام کرده بودند برکناری بندر بن سلطان از قدرت در پی سفر "باراک اوباما" رئیس جمهور آمریکا به ریاض و دیدار وی با ملک عبدالله نهایی شده بود. مقامات واشنگتن از سیاستهای افراط گرایانه بندر در سوریه دل خوشی نداشته و خواستار حضور فردی در راس دستگاه اطلاعاتی عربستان بودند که بیشتر تحت کنترل آنها عمل کند.

۹۳/۰۳/۳۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
هادی کریمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی