پایگاه شهید معتمدی اصفهان

اصفهان- قائمیه

گرگ ها بدانند
در این ایل غریب
گر پدر نیست،تفنگ پدری هست هنوز
گر چه نیکان همگی بار سفر بربستند،
شیر مردی چو سید علی خامنه ای هست هنوز!

كد كج شدن تصاوير

كد موزيك براي وبلاگ


مهدویت امام زمان (عج) وصیت شهدا پخش زنده حرم سوره قرآن
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها

بابک زنجانی

  به گفته خزانه‌دار اتاق بازرگانی تهران، یک ایرانی مستقر در خارج از کشور، پذیرفته است تمام بدهی بابک زنجانی به دولت را پرداخت کند.

به گزارش گروه "رسانه‌های دیگر" خبرگزاری تسنیم، حمید حسینی، با بیان این که فردی که مدعی است بدهی بابک زنجانی را پرداخت می‌کند اصرار دارد نامش فاش نشود، اظهار کرد:این فرد ادعا می‌کند که نامه رسمی به بانک مرکزی زده است تا ضمانت‌نامه بانکی برای پرداخت بدهی‌های بابک زنجانی ارائه کند.

وی ادامه داد:این بحث در جریان است و قرار شده که در روزهای آینده حرف‌های این فرد بررسی شود که چقدر جدی و عملیاتی است.

حسینی با بیان این که مدیران بانکی اعلام کرده‌اند این که کسی پیدا شده و مدعی پرداخت بدهی بدهی بابک زنجانی شده، دور از عقل نیست، خاطرنشان کرد:بنا بر اظهارات این فرد بابک زنجانی به دولت ایران در شرایط تحریم کمک زیادی کرده است و الان نباید او را تنها گذاشت.

خزانه‌دار اتاق بازرگانی تهران با تاکید بر این که این موضوع در حال پیگیری است و تا هشت روز آینده صحت آن مشخص می‌شود، خاطرنشان کرد:همچنین در هفته آینده مشخص می‌شود که این فرد در صورت صحت ادعا چه میزان از بدهی بابک زنجانی را پرداخت می‌کند.

وی ادامه داد: گفته‌اند این فرد قرار است به اندازه کل بدهی بابک زنجانی به شرکت نفت ضمانت بانکی ارائه کند.

به گفته حسینی، مجموع بدهی‌های بابک زنجانی دو میلیارد و 100 میلیون یورو است که وی پیش از این با خرید دو قطعه نفتی برای شرکت پترو پارس معدل 600 تا 700 میلیون یورو آن را پرداخت کرده است.

خزانه‌دار اتاق بازرگانی تهران با بیان این که ظرف هفته آینده نتایج این موضوع اعلام می‌شود، تصریح کرد:برای بررسی این موضوع قرار است هیاتی با حضور نمایندگان مقامات عالی به کشور امارات اعزام و با این فرد وارد مذاکره شوند.

وی در پایان با تاکید بر این که اگر این بدهی پرداخت شود همه ذی‌نفعان از آن بهره می‌گیرند، گفت:با تایید صحت ادعای این فرد همه ازین معرکه نجات پیدا می‌کنند.
 
منبع:اقتصاد نیوز
۹۳/۰۵/۱۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
هادی کریمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی