پایگاه شهید معتمدی اصفهان

اصفهان- قائمیه

گرگ ها بدانند
در این ایل غریب
گر پدر نیست،تفنگ پدری هست هنوز
گر چه نیکان همگی بار سفر بربستند،
شیر مردی چو سید علی خامنه ای هست هنوز!

كد كج شدن تصاوير

كد موزيك براي وبلاگ


مهدویت امام زمان (عج) وصیت شهدا پخش زنده حرم سوره قرآن
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد

پنجشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۳، ۰۶:۴۵ ب.ظ

سقوط هواپیمای سپاهان

مهلت ۲ هفته‌ای برای بازخوانی جعبه‌ سیاه آنتونوف با حضور کشور سازنده

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که تا بررسی سانحه سقوط آنتونوف ۱۴۰ پرواز این نوع هواپیما ممنوع است، گفت: کارشناسان طراح و سازنده این هواپیما برای بازخوانی جعبه‌های سیاه به ایران می‌آیند.

احمد مجیدی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم،‌ اظهار کرد: به طراح و سازنده هواپیما برای بازخوانی اطلاعات جعبه‌های سیاه هواپیما نامه نوشته‌ایم و طبق قانون اگر هواپیمایی سقوط کند برای بازگشایی جعبه‌های سیاه طراح، سازنده هواپیما، کشور ثبت کننده هواپیما، کشوری که احیانا در هواپیما اتباعی داشته و همچنین کشوری که هواپیما در آنجا سقوط کرده باید حضور داشته باشند.

وی با تاکید بر این‌که در کمیته بررسی سانحه برای بازخوانی اطلاعات جعبه‌های سیاه باید نمایندگانی از این 5 گروه حضور داشته باشند تصریح کرد: بازخوانی جعبه‌های سیاه دو هفته مهلت دارد و نامه‌ای به طراح و سازنده هواپیما نوشته‌ایم و گفته‌ایم اگر می‌خواهند کارشناسان خود را به ایران بفرستند و احتمالا این کار را انجام می‌دهند.

وی با تاکید بر این‌که جعبه‌های سیاه هواپیمای آنتونوف 140 برای بازخوانی اطلاعات به اوکراین ارسال نمی‌شود،‌گفت: با توجه به این‌که جعبه‌های سیاه فقط سوخته و سالم مانده  می‌توانیم در ایران اطلاعات آنرا بازخوانی کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به این‌که قرار بود یک فروند هواپیمای ایران 140 دو تا سه هفته آینده با تامین قطعه وارد مدار شود، بیان کرد: چهار فروند هواپیمای دیگر آنتونوف 140 نیز در انتظار قطعه بوده و در حال تعمیر هستند.

به گفته مجیدی، تا بررسی کامل سانحه سقوط هواپیمای آنتونوف 140 پرواز این نوع هواپیما ممنوع است.

۹۳/۰۵/۲۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
هادی کریمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی