پایگاه شهید معتمدی اصفهان

اصفهان- قائمیه

گرگ ها بدانند
در این ایل غریب
گر پدر نیست،تفنگ پدری هست هنوز
گر چه نیکان همگی بار سفر بربستند،
شیر مردی چو سید علی خامنه ای هست هنوز!

كد كج شدن تصاوير

كد موزيك براي وبلاگ


مهدویت امام زمان (عج) وصیت شهدا پخش زنده حرم سوره قرآن
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها

آیت‌الله امینی عصر امروز با حضور در بیمارستان محل بستری رهبر معظم انقلاب از حضرت آیت‌الله خامنه‌ای عیادت و سلامتی و بهبود کامل ایشان را از درگاه خداوند متعال مسألت کرد.
همچنین تعدادی از از وزیران و معاونان رئیس‌جمهور، برخی از نمایندگان ولی‌فقیه در استان‌ها و نهادهای انقلابی، نمایندگان حضرات آیات صافی گلپایگانی، مکارم شیرازی، موسوی اردبیلی، کابلی و سید سعید حکیم، برخی از اعضای مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام، سرکار خانم دکتر زهرا مصطفوی فرزند بزرگوار امام راحل، جمعی از فضلا و مدرسین حوزه‌های علمیه، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، نمایندگان تشکل‌های دانشجویی، گروهی از فرزندان و همسران شهدای گران‌قدر دفاع مقدس و تنی چند از شخصیت‌ها و مسئولان در بخش‌های مختلف، از رهبر معظم انقلاب عیادت و برای سلامتی و طول عمر ایشان دعا کردند.
همچنین، طی امروز و دیروز، جمعی از هنرمندان، اهالی فرهنگ و ادب، اصحاب رسانه و ورزشکاران نیز با حضور در بیمارستان از حضرت آیت‌الله خامنه‌ای عیادت و با ایشان صمیمانه گفتگو کردند.
۹۳/۰۶/۲۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
هادی کریمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی