پایگاه شهید معتمدی اصفهان

اصفهان- قائمیه

گرگ ها بدانند
در این ایل غریب
گر پدر نیست،تفنگ پدری هست هنوز
گر چه نیکان همگی بار سفر بربستند،
شیر مردی چو سید علی خامنه ای هست هنوز!

كد كج شدن تصاوير

كد موزيك براي وبلاگ


مهدویت امام زمان (عج) وصیت شهدا پخش زنده حرم سوره قرآن
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها

برنامه روز چهارم بازی‌های آسیایی اینچئون؛

سه شنبه, ۱ مهر ۱۳۹۳، ۰۶:۲۶ ب.ظ
روز چهارم بازی‌های آسیایی اینچئون در رشته‌های تیراندازی، روئینگ، شنا، جودو و تیراندازی با کمان پیگیری شد و در نهایت کسب یک مدال برنز، یک رکوردشکنی و صعود سه فینالیست حاصل شد.
به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ برنامه روز چهارم بازی های آسیایی اینچئون در رشته‌های تیراندازی، روئینگ، شنا و تیراندازی با کمان دنبال می‌شود.
** شمشیربازی
در بخش تیمی اسلحه اپه، تیم ایران از ساعت 6:30 در مرحله یک شانزدهم نهایی به مصاف هنگ کنگ می رود.
** ژیمناستیک
سعید رضا کیخا و محمد رمضانپور از ساعت 9 در فینال بخش انفرادی شش وسیله مردان به میدان می روند.
** تیراندازی
در تفنگ بادی 10 متر مردان، تیم ایران با ترکیب مهدی جعفری پویا، پوریا نوروزیان و حسین باقری در بخش های تیمی و انفرادی مسابقه می دهد و در تراپ زنان تیم کشورمان با ترکیب بهاره جهاندار، مرضیه پرورش و شیوا فرح پور در بخش های تیمی و انفراد به میدان می روند.
این مسابقات از ساعت 3:30 آغاز می شود.

** شنا

احمدرضا جلالی و آرشام میرزایی در گروه های 5 و 6 ماده 50 متر آزاد و مهدی انصاری و آریا نسیمی شاد در گروه های 2 و 3 ماده 200 متر قورباغه مسابقه می دهند.

** ووشو

در بخش تالو، هانیه رجبی در فرم چانگچوان به میدان می رود.

در مرحله نیمه نهایی بخش ساندا نیز الهه منصوریان با نماینده کره جنوبی، محسن محمد سیفی با ووشوکار چین، سجاد عباسی با ورزشکار کره جنوبی و حمیدرضا لادور با نماینده قزاقستان روبرو می شوند.

** تیراندازی با کمان

در بخش تیمی و انفرادی کامپوند تیم ایران با ترکیب امیر کاظم پور، اسماعیل عبادی، مجید غیبی و مجید کیان زاده در بخش مردان و با ترکیب شبنم سرلک، مینو عابدی، سکینه قاسم پور و مریم رنجبر در بخش زنان به میدان می رود.

مسابقات مردان از ساعت 4:30 و رقابت های زنان از ساعت 8 آغاز می شود.

** جودو

رقابت های بخش تیمی از ساعت 8:30 آغاز می شود که تیم ایران با ترکیب سعید ملائی، امیر قاسمی نژاد، جواد مهجوب، محمد جمالی و احسان بهرامیان به میدان می رود.

** روئینگ

از ساعت 4:30 در مرحله شانس مجدد قایق دو نفره مردان، تیم ایران با ترکیب سید مجتبی شجاعی و امیر رهنما با تیم هایی از کویت، چین تایپه، هنگ کنگ و ویتنام مسابقه می دهد.

در مرحله شانس مجدد قایق چهار نفره زنان نیز، تیم ایران با ترکیب مریم سیدی، نازنین رحمانی، نازنین ملایی و مهسا جاور از ساعت 5:10 به مصاف تیم هایی از هند، کره شمالی، چین تاپیه و تایلند می رود.



شناگران ایران در ماده‌های 50 متر آزاد از صعود به فینال بازماندند

دو شناگر ایران امروز در ماده 50 متر آزاد به مصاف حریفان خود رفتند که در این بخش آرشام میرزایی با زمان 23 ثانیه و 91 صدم ثانیه و احمدرضا جلالی با زمان 23 ثانیه و 74 صدم ثانیه از راهیابی یه فینال مسابقات بازماندند.

نسیمی‌شاد در 200 متر قورباغه رکورد ایران را شکست، اما نتوانست به فینال مسابقات راه پیدا کند

در ماده 200 متر قورباغه آریا نسیمی شاد با زمان 2 دقیقه و 20 ثانیه و 2 صدم ثانیه به خط پایان رسید و رکورد ملی ایران را شکست. پیش از این علیرضایی با  2 دقیقه و 22 ثانیه و 74 صدم ثانیه رکوددار این رشته بود.

**نوروزیان از کسب مدال بازماند

پوریا نوروزیان که در مرحله مقدماتی ماده تفنگ بادی 10 متر بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون با کسب 622 در رده هفتم قرار گرفته بود در مرحله فینال با کسب 165.6 امتیاز در جایگاه چهارم قرار گرفت.
 
دو تیرانداز چینی مدال‌های طلا و نقره را به دست آوردند و تیرانداز هندی سوم شد.



**تیم ملی جودو با باخت مقابل کره برای پنجمی مبارزه خواهد کرد

تیم ملی جودو امروز در مسابقات تیمی بازی‌های آسیایی اینچئون نخستین مسابقه خود را با نتیجه 3 بر 2 از سد چین گذشت.

امیر قاسمی نژاد، جواد محجوب و سعید مولایی برندگان این دیدار بودند.

تیم ملی در دومین بازی به مصاف کره جنوبی خواهد رفت و در صورت برد به نیمه نهایی صعود می‌کند اما در صورت شکست با ترکمنستان برای عنوان پنجمی مبارزه می‌کند.

سعید مولایی در مصاف با کره جنوبی با شکست مواجه شد.

هم‌اکنون امیر قاسمی‌نژاد به رقابت با حریف کره‌ای خود می‌پردازد که وی نیز مقابل این حریف خود ایپن شد و به همین دلیل شکست را متقبل شد.

گفتنی است، محمد جمالی در این مسابقات شرکت نکرد.


**نماینده ایران در رشته کامپوند رکورد شکنی کرد

مجید قیدی، امیر کاظم‌پور، مجید کیان‌زاده و اسماعیل عبادی نمایندگان ایران در بخش کامپوند موفق شدند در مرحله مقدماتی تیمی با کسب 2103 امتیاز در رده دوم قرار بگیرند. کره‌جنوبی با 2106 امتیاز و هند با 2096 امتیاز به ترتیب در رده اول و سوم قرار گرفتند.
 
همچنین در قسمت انفرادی اسماعیل عبادی با 710 امتیاز اول شد و رکورد آسیا را در این بخش بهبود بخشید، مجید قیدی با 691 امتیاز پانزدهم، امیر کاظم پور با 702 امتیاز سوم و کیان نژاد با 689 امتیاز هجدهم شدند.




**انصاری:رکورد شنای پروانه را میزنم


شناگر ملی پوش ایران بعد از درخشش در بازی‌های آسیایی گفت : در آغاز استرس زیادی داشتم اما با انگیزه بالایی که دارم در ماده تخصصی خودم رکورد خواهم زد.

مهدی انصاری پس از کاهش رکورد شنای قورباغه خود در بازی‌های آسیایی اظهار کرد: استرس خیلی زیادی در این مسابقات داشتم. فکر نمی کردم که بتوانم چنین رکوردی ثبت کنم. با این حال چندین ثانیه کمتر از رکورد خودم را ثبت کردم و از این بابت خوشحالم.

وی افزود: امیدوارم فردا در ماده تخصصی خود رکورد ملی را هم بکشنم. اگر خدا کمک کند فردا به فینال می‌روم. انگیزه خیلی زیادی دارم که موفق شوم. فکر می‌کنم رسیدن به فینال دور از دست نیست. تا اینجا حمایت‌های فدراسیون از تیم ملی شنا خیلی خوب بود. اما سایر مسئولان قدری به شنا کم لطفی داشتند. اگر بیشتر از این رشته حمایت کنند، قطعا بهتر نتیجه می‌گیریم.                                                                                                   

**بانوان کماندار ایرانی به مرحله حذفی راه پیدا کرد

در رقابت‌های انفرادی کامپوند انفرادی بانوان، ایران با 4 نماینده در مسابقات شرکت کرد. مریم رنجبر، سکینه قاسم‌پور، شبنم سرلک و مینو عابدی نمایندگان ایران بودند.

در پایان مرحله انفرادی، قاسم پور با 286 پنجم، عابدی با 276 امتیاز بیست و چهارم شد. سرلک هم به عنوان شانزدهمی رسید. مریم رنجبر بیستم شد.

ایران در بخش تیمی با امتیاز 845 در جایگاه پنجم قرار گرفت.

شاهرخ شهنازی دبیر کمیته ملی المپیک از نزدیک نظاره گر این دیدار بود.


**هانیه رجبی با امتیاز 9،27 به کار خود پایان داد

هانیه رجبی امروز (سه شنبه) به عنوان آخرین نماینده تالوی ایران به رقابت با حریفان پرداخت و به مقام هفتم رسید.

در این فرم نمایندگان چین، هنگ کنگ و سنگاپور مدال های طلا، نقره و برنز را از آن خود کردند.

عصر امروز و در بخش ساندا، الهه منصوریان، محسن محمدسیفی، سجاد عباسی و حمیدرضا لادور در مرحله نیمه نهایی به مصاف حریفان خود می‌روند.

رقابت های فینال نیز از ساعت 15 فردا چهارشنبه به وقت کره جنوبی در سالن  گانگوا دولمن برگزار می‌شود.

 

**ناطقی به رتبه هفتم امونیوم تایم تریل رسید

رکابزن کشورمان در فینال مسابقات دوچرخه‌سواری تایم تریل انفرادی مکان هفتم را به خود اختصاص داد.در مسابقات فینال دوچرخه سواری تایم تریل حسین ناطقی، دوچرخه‌سوار کشورمان، در 330 متر این مسابقه در مکان هفتم ایستاد.


**شانزدهمی رمضانپور در شش اسباب ژیمناستیک

رمضانپور در مسابقات شش اسباب ژیمناستیک اینچئون عنوان شانزدهم را کسب کرد.محمد رمضانپور تنها نماینده کشورمان در مسابقات شش اسباب ژیمناستیک اینچئون با امتیاز 78.575 و کسب عنوان شانزدهمی به کار خود پایان داد.
 
کیخا دیگر نماینده ایران در این بخش با صلاحدید مربیان از حضور در این رقابت ها انصراف داد تا تنها روی مسابقات خرک حلقه تمرکز کند.

**تیم ملی جودو به کسب مدال برنز امیدوار شد

در ادامه بازی‌های آسیایی اینچئون در رشته جودو با به پایان رسیدن مسابقات انفرادی امروز در ادامه مسابقات تیمی تیم ایران با پیروزی 3 بر2 در دور دوم با نتیجه 5 بر صفر نتیجه تیمی را به کره واگذار کرد و در دور سوم به مصاف تیم ترکمنستان رفت که با توجه به محرومیت سعید مولایی تیم با چهار جودوکار به رقابت‌ پرداخت. در وزن 66- کیلوگرم احسان بهرامیان حریف ترکمنستانی خود را با ضربه فنی شکست داد، در وزن 73- کیلوگرم ایران نماینده‌ای  نداشت و نتیجه را به نفع ترکمنستان رقم خورد، در وزن 81- کیلوگرم امیر قاسمی نژاد‌ با شکست دادن حریف خود نتیجه را دو بر یک به نفع ایران کرد، در وزن 90- کیلوگرم محمد جمالی با توجه به اینکه از حریف خود جلو بود با ضربه فنی مغلوب شد و نتیجه 2 بر2 مساوی شد و در وزن 100- کیلوگرم جواد محجوب به روی تاتامی رفت و با ضربه فنی حریف خود ایران را به پیروزی با نتیجه 3 بر 2 رساند تا ایران امیدوار به یک مدال برنز در بخش تیمی بماند.
 
دیدار بعدی ایران با توجه به فینالیست‌ شدن تیم کره جنوبی در ساعت 14:30 به وقت تهران برگزار می‌شود که در صورت برد به مدال برنز مسابقات در بخش تیمی دست خواهد یافت.

**اعطای دکترای افتخاری به رییس شورای المپیک اسیا در اینچئون

مقامات کره جنوبی به پاس تلاش‌های شیخ احمد الفهد آل صباح در توسعه و ترویج ورزش در میان کشورهای آسیایی و کمک او به توسعه و ارتقای سطح ورزش کره جنوبی، به وی دکترای افتخاری تربیت بدنی اعطا کردند.

شیخ احمد در سال 1991 ریاست شورای المپیک آسیا را بر عهده گرفت و پس از دریافت دکترای افتخاری گفت: ورزش بخش اصلی زندگی همه ما است و من همواره تلاش کردم بهترین شرایط را برای پیشرفت ورزشکاران جوان در آسیا فراهم سازم. همواره از اینکه آسیا میزبان رقابت‌های مهم بین‌المللی است به خود می‌بالم. در آینده هم از میزبانی کشورهای آسیایی برای رقابت‌های مهم جهانی حمایت کامل خواهم کرد.

 

**الهه منصوریان به فینال رسید

امروز (سه شنبه) مرحله نیمه نهایی رقابت‌های ووشوی بازیهای آسیایی 2014 آغاز شد که الهه منصوریان قهرمان جهان که در مرحال قبلی نمایندگانی از اندونزی و نپال را برده بود به مصاف کیم هی بین از کره جنوبی رفت.

وی در دو راند متوالی برابر نماینده میزبان که از حمایت تماشاگران سود می‌برد به برتری رسید.

این دو سانداکار سال 2013 نیز فینال مسابقات قهرمانی جهان را در مالزی برگزار کردند که منصوریان با وجود شکستگی صورت به پیروزی دست یافت.

منصوریان  برای کسب مدال طلای بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون به مصاف ژانگ لو آن از چین خواهد رفت.

**جدول کامل چهارمین روز از مسابقات اسیایی



**سجادی به مدال برنز رسید
سجاد عباسی با ناداوری واضح داوران به مدال برنز بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون دست یافت.

سجاد عباسی در وزن 70- کیلوگرم دربرابر حریف کره‌ای با نتیجه 2 بر یک شکست خورد و از راه‌یابی به مرحله نهایی بازماند و مدال برنز این رقابت‌ها را از آن خود کرد.

گفتنی است کادر فنی تیم ملی ووشو ایران اشاره داشته است که در خلال مسابقه عباسی با حریف کره‌ای ناداوری صورت گرفته است.


**قضاوت بانوی داور پینگ پنگ‌ در اینچئون

بانوی داور تنیس روی میز ایران در باز‌ی‌های آسیایی اینچئون 2014 قضاوت خواهد کرد.

فرخنده سلیمانی، داور دارای مدرک بلووچ‌ خوزستانی کشورمان قرار است در رقابت‌های تنیس روی میز بازی‌های آسیایی اینچئون 2014 قضاوت کند.
 
 رقابت‌های تنیس روی هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی از هفتم مهر آغاز می‌شود و نوشاد عالمیان و افشین نوروزی به همراه ندا شهسواری در این رقابت‌ها شرکت خواهند کرد.
۹۳/۰۷/۰۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
هادی کریمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی