پایگاه شهید معتمدی اصفهان

اصفهان- قائمیه

گرگ ها بدانند
در این ایل غریب
گر پدر نیست،تفنگ پدری هست هنوز
گر چه نیکان همگی بار سفر بربستند،
شیر مردی چو سید علی خامنه ای هست هنوز!

كد كج شدن تصاوير

كد موزيك براي وبلاگ


مهدویت امام زمان (عج) وصیت شهدا پخش زنده حرم سوره قرآن
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها
یک مقام وزارت خارجه آمریکا به حاضران در کنفرانس بازرگانی اروپا-ایران که به زودی در لندن برگزار می‌شود، هشدار داد که در صورت نقض تحریم‌های ایران،‌ مجازات خواهند شد.
به نقل از سایت صدای آمریکا، یک مقام وزارت خارجه آمریکا گفت کنفرانس بازرگانی اروپا-ایران که به زودی در لندن برگزار می شود و اولین گردهمایی از این نوع به شمار می رود، مزایای عظیم دستیابی به توافق هسته ای با قدرت های جهان و نیز بهای نرسیدن به آن را برای ایران، آشکار می سازد. 
 این مقام که خواست نامش مطرح نشود، به صدای آمریکا گفت، این مزایا فقط و فقط در صورتی که ایران بتواند به جامعه بین المللی نشان دهد برنامه هسته ای اش صلح آمیز است، وجود خواهند داشت.
کنفرانس بازرگانی اروپا-ایران، چهارشنبه و پنج شنبه آینده (پانزده و شانزده اکتبر)، در لندن برگزار می شود. این گردهمایی، بیش از دویست مدیر بازرگانی را با سیاستگذارانی از ایران و اروپا پیوند می دهد تا به بحث درباره "فرصت ها و چالش های ناشی از فضای بازار با ارزش ایران"، بپردازند.

این مقام وزارت خارجه به صدای آمریکا گفت، اما با توجه به  نبود راه حل جامعی با ایران، آمریکا کاملا صریح اعلام کرده است به محض اینکه این گفت و گوها به فعالیت بازرگانی ممنوع شده، تبدیل شود، ما به آن با سرعت و با قاطعیت پاسخ خواهیم داد.

وی افزود نماینده ای از سفارت آمریکا در لندن قرار است در این کنفرانس حضور یابد تا بر بحث های آن نظارت کند و هر کس که در این گردهمایی تحریم های علیه ایران را نقض کند، با مجازات سخت مواجه خواهد شد.

انتظار می رود در این کنفرانس، "جک استراو" وزیر خارجه سابق انگلیس و هربرت ودرین وزیر خارجه سابق فرانسه سخنرانی کنند.

۹۳/۰۷/۱۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
هادی کریمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی