پایگاه شهید معتمدی اصفهان

اصفهان- قائمیه

گرگ ها بدانند
در این ایل غریب
گر پدر نیست،تفنگ پدری هست هنوز
گر چه نیکان همگی بار سفر بربستند،
شیر مردی چو سید علی خامنه ای هست هنوز!

كد كج شدن تصاوير

كد موزيك براي وبلاگ


مهدویت امام زمان (عج) وصیت شهدا پخش زنده حرم سوره قرآن
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها
فرمانده انتظامی کشور گفت: با تحقیقات و انجام یک رشته اقدامات پلیسی و همچنین بازجویی از قربانیان اسید پاشی سه مظنون دستگیر شدند که مراحل تخصصی پلیس برای کشف ابعاد و جزئیات این جنایت ادامه دارد.
سردار "دکتر اسماعیل احمدی مقدم"در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی استان مرکزی در اراک ضمن تسلیت به مناسبت رحلت آیت الله" مهدوی کنی" رئیس مجلس خبرگان و از بنیان گذاران نیروی انتظامی و فرا رسیدن محرم ماه پیروزی خون بر شمشیر افزود: امام حسین (ع) ماموریت خود را خروج برای اصلاح در امت رسول الله دانستند که من برای امر به معروف و نهی از منکر با همان روش پیامبر (ص) و پدرم حرکت می کنم.
وی خاطر نشان کرد: مبارزه با انحرافات در جامعه از مهمترین اهداف دین مبین اسلام از ابتدای رحلت پیامبر (ص) می‌باشد که قیام خونین امام حسین (ع) مهمترین خروش ولی امر مسلمین بر علیه فساد در تاریخ به شمار می رود.

فرمانده انتظامی کشور گفت: با تحقیقات و انجام یک رشته اقدامات پلیسی و همچنین بازجویی از قربانیان اسید پاشی سه مظنون دستگیر شدند که مراحل فنی و تخصصی پلیس برای کشف ابعاد و جزئیات این جنایت ادامه دارد.

این مقام ارشد انتظامی کشور با اشاره به فعالیت جنایتکارانه برخی گروهکهای تروریستی در منطقه بیان کرد: این حرکات اسلام ستیزانه که با اسم اسلام صورت می گیرد نتیجه اقدامات اسلام هراسی سردمداران کفر و نفاق در جهان می باشد.

دکتر "احمدی مقدم "در ادامه با بین اینکه اگر از ابتدا جلو انحرافات گرفته نشود، در آینده آثار مخربی در پی خواهد داشت اضافه کرد: این تحرکات تروریستی، پوشالی و ابزاری است برای امتحان اهل حق و جویندگان راه حقیقت که هرگز دچار سستی نمی شوند، چرا که مومن از خوف دشمنیا هر قدرتی نمی ترسد.

فرمانده ناجا در ادامه سخنان خود تصریح کرد : ما امروز افتخار داریم که در نیرویی خدمت می کنیم که دست پرورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان سردمدار برقراری عدالت و مبارزه با فساد در جهان است.

وی اظهار داشت:بقاء، استمرار، قوت و عظمت نظام ما امروز نقطه اتکایی در منطقه و جهان است و این نظام مانند خورشید درخشانی در منطقه و جهان نورافشانی می کند و اجازه خودنمایی به تروریست ها ی منطقه را در ایران بهرویایی دست نیافتنی برای سردمداران آنان تبدیل کرده است.

سردار "احمدی مقدم" ادامه داد :حتی همانهایی که خباثت می کنند خوب می‌دانند جمهوری اسلامی ایران قدرت اول مقابله با تروریسم به شمار می رود و قدرت اصلی نظام ما رابطه محکم بین مردم و حکومت است که به مانند تار و پود درهم تنیده اند و جدایی ندارند.

فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: دو عنصری که موجب بقاء و استمرار نظام در برابر هر آسیبی می شود کارآمدی و مبارزه با فساد است، کارآمدی بقای حکومت را توجیه می کند و مبارزه با فساد همه قلوب را به حکومت نزدیک می کند و نیروی انتظامی افتخار دارد که در چنین مسیری است.

این مقام مسئول در ادامه به کاهش 5 درصدی سرقت ها در 6 ماهه اول امسال اشاره کرد و افزود: افزایش 11 درصدی کشفیات سرقت و بدست آوردن بالاترین رتبه ها در حوزه کاهش تصادفات در استان مرکزی از مهمترین اقدامات صورت گرفته در این استان می باشد.

وی از استان مرکزی به عنوان استانی عالم پرور یاد و اضافه کرد: افتخار داریم امروز در مهد امام خمینی (ره) و علمای بزرگ هستیم که دارای موقعیت اقتصادی، دانشگاهی، صنعتی، کشاورزی، ترافیکی، گردشگری و تمام شاخص ها برای حضور نیروی انتظامی را دارد که در سایه تلاش ها، زیرساخت ها ی مربوط بهبود پیدا کرده است.

وی درادامه بیان کرد: امروز همدلی بین همه دستگاه ها در استان مرکزی موجب تحقق شعار نیروی انتظامی متمرکز بر عنصر کارآمدی شده است که باید با تلاش و به کار گیری امکانات موجود تلاش کنیم تا موانع برداشته شود و محرک های جدید نیز در خدمت رسانی به مردم و دفاع از ارزش ها اضافه شود.

سردار "دکتر اسماعیل احمدی مقدم"با بیان اینکه ما در دفاع از ارزش ها مصمم و افتخار داریم که مدافع ارزش های دینی و مذهبی هستیم تصریح کرد:در چارچوب قانون و شرع مردم همه دارای حقوقی مساوی در برابر قانون هستند و ما از حق خود هرگز تجاوز نخواهیم کرد.

فرمانده ناجا در پایان با اشاره به اینکه امروز در حوزه کشف هرچه از رفتارهای گذشته در بازجویی های تحت فشار و زور جدا می شویم و به روش های علمی و ابزارهای جدید، آزمایشگاه های مدرن، فنون و دانش مجهز می شویم می بینیم نسبت کشفیات به گذشته افزایش پیدا می کند اظهار داشت: توجه به حقوق شهروندی رضایتمندی مردم و حتی متهمان و مجرمان را نیز بسیار افزایش داده است.

فرمانده انتظامی کشور با انتقاد از عملکردکشورهای همسایه شرقی گفت: ترویست ها در خاک این کشورها به خصوص کشور پاکستان آزادانه تردد می کنند و کنترل گسترده تر و مسئولانه تر پاکستان بر مناطق هم مرز با جمهوری اسلامی ایران خواسته ناجاست. 


۹۳/۰۷/۳۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
هادی کریمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی