پایگاه شهید معتمدی اصفهان

اصفهان- قائمیه

گرگ ها بدانند
در این ایل غریب
گر پدر نیست،تفنگ پدری هست هنوز
گر چه نیکان همگی بار سفر بربستند،
شیر مردی چو سید علی خامنه ای هست هنوز!

كد كج شدن تصاوير

كد موزيك براي وبلاگ


مهدویت امام زمان (عج) وصیت شهدا پخش زنده حرم سوره قرآن
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها
این روزها تعرفه‌ اینترنت تلفن همراه جزو موضوعات خبرساز به‌شمار می‌رود. تمام حرف و حدیث‌های این حوزه نیز به هزینه اینترنت و کیلوبایت‌های مصرفی کاربران برمی‌گردد.
علاوه بر موبایل و دستگاه‌های هوشمند، کاربران اینترنت‌های پرسرعت ADSL نیز هنگام تهیه سرویس‌های مختلف باید به گزینه‌ ترافیک مصرفی توجه داشته باشند، زیرا گذر از حجم ترافیک خریداری شده برای سرویس، موجب قطعی آن شده و مجبور به خرید ترافیک اضافه می‌شوند.
دوست دارید در مصرف ترافیک اینترنت صرفه‌جویی کنید؟ یکی از روش‌ها برای کاهش مصرف ترافیک اینترنت، کاهش استفاده از اینترنت است؛ اما همان‌طور که می‌دانید صرفه‌جویی کردن به معنای استفاده نکردن نیست. اگر می‌خواهید مصرفتان از اینترنت را کاهش ندهید ولی ترافیک مصرفی شما کاهش پیدا کند، از روش زیر کمک بگیرید:
1 ـ مرورگر کروم را اجرا کرده و به لینک زیر مراجعه کنید:

http:‌/‌‌/‌goo.gl‌/‌n0J7tl

2 ـ با کلیک روی گزینه‌ Free و پس از آن انتخاب گزینه‌ Add، افزونه‌ رایگان Data Compression Proxy را روی مرورگر نصب کنید.

3 ـ پس از نصب موفقیت‌آمیز این افزونه، آیکون سبزرنگی در بالا سمت راست مرورگر به‌نمایش درخواهد آمد. چنانچه این آیکون فعال باشد هنگام دسترسی به سایت‌های مختلف، به سرورهای پراکسی گوگل متصل شده و عملیات‌ مختلفی همچون کاهش حجم تصاویر روی صفحاتی که برای شما باز می‌شوند صورت می‌گیرد. به این ترتیب ترافیک مصرفی اینترنت شما تا حد زیادی کاهش می‌یابد.

توجه: این روش به شکلی طراحی شده است که هنگام ورود به سایت‌های نیازمند ورود امن ازجمله سرویس‌های اینترنت بانک یا درگاه‌های پرداخت آنلاین، سرویس پراکسی به‌طور خودکار غیرفعال شده و دسترسی مستقیم و بدون واسطه‌ شما به این سایت فراهم می‌شود. در ادامه با ورود مجدد به سایت‌های همیشگی، سرویس فعال شده و عملیات فشرده‌سازی روی صفحات وباعمال می‌شود.

نکته: چنانچه آدرس زیر را در نوار آدرس مرورگر وارد کنید اطلاعات خوبی از حجم صفحات بارگذاری شده، حجم صفحات پس از فشرده‌سازی و میزان ترافیک صرفه‌جویی شده در اختیار شما قرار خواهد گرفت: chrome://net-internals/#bandwidth

برای فعال‌سازی قابلیت صرفه‌جویی در مصرف ترافیک اینترنتی در دستگاه‌های هوشمند مجهز به اندروید و آی.او.اس ‌باید مرورگر کروم را اجرا کنید. سپس روی آیکون منوی اصلی که به شکل سه خط افقی است، فشار داده و Settings را انتخاب کنید.

سپس صفحه را به پایین اسکرول کرده و روی Bandwidth فشار دهید.

آنگاه گزینه‌ Reduce Data Usage را فعال کنید.
۹۳/۱۰/۰۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
هادی کریمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی