پایگاه شهید معتمدی اصفهان

اصفهان- قائمیه

گرگ ها بدانند
در این ایل غریب
گر پدر نیست،تفنگ پدری هست هنوز
گر چه نیکان همگی بار سفر بربستند،
شیر مردی چو سید علی خامنه ای هست هنوز!

كد كج شدن تصاوير

كد موزيك براي وبلاگ


مهدویت امام زمان (عج) وصیت شهدا پخش زنده حرم سوره قرآن
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها

کی‌روش:

چهارشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۳، ۰۴:۰۳ ب.ظ
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم فوتبال ایران در آستانه دیدار پنجشنبه مقابل قطر گفت: برای این بازی برنامه ریزی دقیقی کرده و با توجه به شناخت کاملی که از قطر کسب کرده‌ایم به پیروزی در این دیدار خوشبین هستم.
به نقل از سایت رسمی جام ملت‌های آسیا، تیم ملی فوتبال ایران فردا پنجشنبه‌ در دومین دیدار خود به مصاف تیم ملی قطر می‌رود و کارلوس کی‌روش سرمربی پرتغالی درباره این بازی گفت: بازی قطر مقابل امارات را با دقت آنالیز کردم قطر تیم خوبی همراه با بازیکنان با استعداد است اما نکته مهم برای ما تمرکز بر روی برنامه‌های تیم ملی فوتبال ایران است حالا با پایان مصدومیت آندرانیک تیموریان، تیم را بطور کامل در اختیار دارم مصدومیت او فقط ناشی از خستگی بازی نخست بود و حالا به شرایط کامل آمادگی خود بازگشته است.
کی‌روش با اشاره به بازی فردا مقابل قطر گفت: از آن دسته بازی‌های است که نتیجه برای هر 2 تیم کاملا سرنوشت ساز بوده و می‌تواند تکلیف ایران و یا قطر در ادامه بازی‌ها را تعیین کند اگر تیمی ببازد نمی‌توان گفت تیم ضعیف تر بوده و اگر تیمی پیروز شد الزاما تیم برتر نیست.

سرمربی پرتغالی کشورمان در ادامه افزود: دیدار امارات‌ و قطر زیبا و تماشایی بود اما تشخیص آنکه کدام تیم نسبت به دیگری برتری داشت دشوار بود و نتیجه هم نشان نداد که دقیقا در بازی چه گذشت. در هر حال قطر تیم خوب و مربی خوبی در اختیار دارد آنان در 14 بازی گذشته 8 پیروزی داشتند و نتیجه 4 مسابقه با تساوی به پایان رسید، آنان فقط  بازی مقابل امارات را واگذار کردند، همین مطلب نشان می‌دهد دارای تیمی قدرتمند هستند که می‌توانند برای ما مشکل ساز شوند ما به طور کامل با ویژگی‌های و توانایی‌های قطر آشنا هستیم. نکته مهم برنامه ریزی ما برای این دیدار است همه چیز به خودمان بستگی دارد و اینکه چطور بازی کنیم. ترجیح می‌دهم بر روی عملکرد تیم خودم متمرکز شوم به جای اینکه نگرانی بابت تیم قطر داشته باشم. تیم فوتبال قطر نتیجه نا امید کننده‌ای در بازی اول داشت و طبیعی است اگر در بازی فردا تمام توان خود را به نمایش بگذارد.

کی روش در پایان افزود: ایران دارای یک تیم سازمان یافته با برنامه‌ها و قوانین خاص خود است. برنامه ما خیلی ساده است، 90 دقیقه تمام بازی خوبی از خود به نمایش داده و در نهایت به پیروزی می رسیم. این همان خواسته‌ای است که از شاگردانم مطالبه کردم. بازیکنان تاکنون بازی‌های خوبی از خود به نمایش گذاشته‌اند، تنها صحبت من با آنان این است: با یکدیگر متحد باشید و مانند یک تیم واحد همگی در کنار هم بازی کنید.
۹۳/۱۰/۲۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
هادی کریمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی