پایگاه شهید معتمدی اصفهان

اصفهان- قائمیه

گرگ ها بدانند
در این ایل غریب
گر پدر نیست،تفنگ پدری هست هنوز
گر چه نیکان همگی بار سفر بربستند،
شیر مردی چو سید علی خامنه ای هست هنوز!

كد كج شدن تصاوير

كد موزيك براي وبلاگ


مهدویت امام زمان (عج) وصیت شهدا پخش زنده حرم سوره قرآن
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها
پرونده مرحله گروهی بازی‌های جام ملت‌های آسیا 2015استرالیا امروز بسته شد و چهره تیم‌های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شدند.
با پایان یافتن مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا 2015 استرالیا، هشت تیم راه یافته به مرحله بعد مشخص شدند تیم‌های فوتبال عمان، کویت، عربستان‌، کره شمالی، بحرین، قطر،‌اردن و فلسطین هم از جام ملت‌های آسیا خداحافظی کردند و به خانه‌هایشان بازگشتند.
*مسیر صعود یوزهای ایرانی تا فینال

تیم ملی فوتبال کشورمان در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا هر 3 بازی خود را با پیروزی پشت سر گذاشت تا با کسب حداکثر امتیاز ممکن و صدرنشینی در گروه C به مرحله یک چهارم نهایی برود.

گفتنی است، تیم ملی ایران با هت تریک مقابل سه تیم عربی بحرین، قطر و امارات توانست صدرنشین گروه A شود تا در مرحله بعد با ژاپن روبرو نشود.

بدین ترتیب تیم ملی فوتبال کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی باید به مصاف تیم ملی عراق روز جمعه 3 بهمن ماه ساعت 10 در ورزشگاه کابترا برود.

تیم‌های ایران و عراق تا کنون 25 بار به مصاف هم رفتند که حاصل آن 15 برد، 6 تساوی و 4 شکست برای کشورمان بوده است.

اگر شیرهای پارسی بتوانند از سد عراق بگذرند آن وقت با برنده کره جنوبی- ازبکستان باید بازی کنند.

به هرحال تیم ملی ایران چند بار با کره جنوبی و ازبکستان بازی انجام داده و این 2 تیم را چند بار گروه است.

به نظر می‌رسد تیم ملی کشورمان تمایل بیشتری برای رویارویی با ازبکستان دارد چرا که چند مرتبه این تیم را شکست داده است همچنین ازبک‌ها همانند کره‌ای‌ها تجربه زیادی در میادین بین المللی ندارند و شناخت زیادی هم از سیستم تیم ملی ندارند.

اگر تیم ملی فوتبال کشورمان بتواند از سد عراق بگذرد آن وقت با برنده دیدار ازبکستان- کره جنوبی در مرحله نیمه نهایی روز دوشنبه 6 بهمن ساعت 12:30 بازی خواهد کرد.

به هر حال تیم ملی فوتبال کشورمان مسیر دشواری برای حضور در فینال جام شانزدهم ندارد.

باید دید شاگردان کی‌روش می‌توانند بعد از 39 سال قهرمان جام ملتهای آسیا شوند یا نه‌‌!

*برنامه بازی‌های جام شانزدهم تا فینال

تیم‌های فوتبال کره جنوبی و استرالیا به ترتیب با کسب 9و6 امتیاز عناوین اول و دوم گروه A را بدست آورند. همچنین تیم‌های فوتبال چین و ازبکستان جایگاه اول و دوم گروه B قرار گرفتند. بدبن ترتیب تیم ملی کره جنوبی در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف ازبکستان در روز پنج شنبه ساعت 11 می‌رود.

در آن سو تیم ملی استرالیا هم به دیدار چین تیم ملی اول گروه Bدر روز پنج شنبه ساعت 13 می‌رود.

گفتنی است تیم‌های ملی ایران و امارات متحده عربی به ترتیب با کسب 6و9امتیاز در جایگاه اول و دوم گروه C قرار گرفتند. تیم‌های فوتبال ژاپن و عراق هم در گروه D به ترتیب با کسب 6و9 امتیاز عناوین اول و دوم را بدست آورند. بدین ترتیب تیم ملی فوتبال کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی 3 بهمن ساعت 10 صبح به مصاف تیم دوم گروهD عراق می‌رود.

در آن سوی میدان هم تیم ملی امارات در مرحله یک چهارم نهایی روز جمعه 3 بهمن به مصاف تیم ملی ژاپن تیم اول گروه Dمی‌رود.

گفتنی است برنده کره جنوبی – ازبکستان با برنده تیم ملی ایران- عراق در مرحله نیمه نهایی روز دوشنبه 6 بهمن ساعت 12:30 بازی می‌کند.

همچنین برنده استرالیا – چین با برنده امارات- ژاپن در مرحله نیمه نهایی روز سه شنبه 7 بهمن ماه ساعت 12:30 دیدار خواهد کرد.

شایان ذکر است بازنده بازی 29 با بازنده بازی 30 روز جمعه 10 بهمن ساعت 12:30 در مرحله رده‌بندی مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند.

گقتنی است برنده بازی 29 با برنده بازی 30 در فینال جام شانزدهم شنبه 11 بهمن ساعت 12:30 به مصاف یکدیگر می‌روند.

*ترین‌ها:

دردور اردنی (4 گل) و تعقیب او از سوی علی مبخوت(3 گل)، هوندا (3 گل)، که(3گل) و السهلاوی (3 گل) به مرحله دوم می‌ رسد.

از بین گلزنان اصلی جام مبخوت، هوندا و که در جام حاضرند و سهلاوی نیز مثل دردور از تورنمنت کنار رفته است. همچنین احمد خلیل و رشیدوف 2بازیکن 2 گله تیم های امارات و ازبکستان شانس حضور در رتبه های بالاتر را دارد. در حال حاضر هوندا ستاره تیم ژاپن که 3 گل به ثمر رسانده است، جدی ترین بخت کسب کفش طلای مسابقات به شمار می‌ آید.

هوندا در هر سه مسابقه ژاپن در دور مقدماتی گل زد و از این حیث بهترین کارنامه را دارد. هر 4 گل الدردور در بازی اردن مقابل فلسطین به ثمر رسیده است.

تیم ملی امارات در ثانیه 30 مسابقه با بحرین، موفق به گلزنی شد که این گل سریع ترین گل جام ملت های آسیا استرالیا تا به اینجای کار خواهد بود.
 
تساوی های جام ملت های 2015 پس از برگزاری 22 مسابقه.

6بردهای قطر در تاریخ جام ملت ها که در مسابقات استرالیا نیز تغییر نکرد. قطری ها این پیروزی ها را طی 33 مسابقه به دست آورده اند.

16شکست امارات مقابل ایران، شانزدهمین شکست سفیدهای امارات در جام ملت ها بود.

25گل اول بحرین مقابل قطر ، بیست و پنجمین گل بحرین در تاریخ جام ملت ها محسوب می شد.

39قطر در بازی با بحرین با دو گلی که خورد، سی و نهمین گل خود در جام ملت ها را دریافت کرد.

42گل های خورده ایران در جام ملت ها که از ابتدای مسابقات استرالیا تغییر نکرده است.

57گل های رد و بدل شده در جام ملت های استرالیا. این تعداد گل در 22 مسابقه به ثمر رسید.

63مجموع بازی هایی که ایران در جام ملت ها انجام داده است. با صعود ایران، حداقل یک بازی به این تعداد اضافه خواهد شد.

119رضا قوچان نژاد با گلزنی به امارات، تعداد گل های ایران در جام ملت ها را به 119 رساند.

در ادوار گذشته دیدار ایران و امارات 2بار در دقیقه 90 گل زده شد، یک بار در دیدار دوستانه زمستان 85 که ابراهیم صادقی گل دوم ایران را در دقیقه 90 زد و یک بار دیگر در دقیقه 90 که ولید حسین مدافع امارات در دوره گذشته رقابت ها به تیمش گل زد و یک گل بخودی به سود ایران ثبت کرد. اما گل قوچان‌نژاد از گل های صادقی و مدافع امارات دیرتر بود.

غلامرضا عنایتی هم با گلی که در بازی دوستانه ایران و امارات در دقیقه 4 زد سریع ترین گل رقابت های 2 تیم را زد.

در هیچ تورنمنت مهمی از جمله جام جهانی فیفا، رقابتهای قهرمانی اروپا، جام طلایی کونکاکاف و کوپا آمریکا، و جام ملتهای آفریقا در هشت دهه گذشته این تعداد تساوی در نتایج دیدارها ثبت نشده است.

مرحله گروهی این جام لحظات به یاد ماندنی دیگری را ثبت کرد. گل علی مبخوت در 14 ثانیه شروع دیدار امارات متحده عربی مقابل بحرین سریعترین گل این تورنمنت شناخته شد. یاسوهیتو اندو صد و پنجاهمین بازی ملی خود را برای ژاپن انجام داد و حبیشه اولین گل فلسطین را در جام ملتهای آسیا به ثمر رساند.

*جدول 4 گروه جام ملت‌های آسیای در پایان دور مقدماتی:








۹۳/۱۰/۳۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
هادی کریمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی