پایگاه شهید معتمدی اصفهان

اصفهان- قائمیه

گرگ ها بدانند
در این ایل غریب
گر پدر نیست،تفنگ پدری هست هنوز
گر چه نیکان همگی بار سفر بربستند،
شیر مردی چو سید علی خامنه ای هست هنوز!

كد كج شدن تصاوير

كد موزيك براي وبلاگ


مهدویت امام زمان (عج) وصیت شهدا پخش زنده حرم سوره قرآن
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: هتاکی به پیامبر اسلام گناهی نابخشودنی است.
حسین سبحانی‌نیا نماینده مردم نیشابور در اهانت به پیامبر اکرم (ص) از سوی مجله فرانسوی "شارلی ابدو" را مورد انتقاد قرار داد.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: به بهانه آزادی بیان اهانت کردن به ساحت مقدس اسلام و به ویژه پیامبر اکرم (ص) یک گناه نابخشودنی است.
سبحانی‌نیا ادامه داد: بی‌شک حرکت آغاز شده از سوی مجله فرانسوی "شارلی ابدو" محکوم است.
این نماینده مجلس در ادامه با اشاره به محکومیت اهانت به پیامبر (ص) از سوی پاپ متذکر شد: محکومیت حرکت مجله "شارلی ابدو" از سوی بسیاری از مقامات کشورها و انسان‌های آزاده در جهان شنیده شد که این امر نشان دهنده بیداری جوامع اسلامی است.
سبحانی‌نیا با بیان این که نمی‌توان به بهانه آزادی بیان اقدام به هتک حرمت علیه پیامبر (ص) کرد، اظهار داشت: بی‌شک آزادی بدین معنا نیست که رفتاری در مسیر نادرست و خطا اتفاق بیافتد.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: قطعا این گونه اقدامات از سوی مجله فرانسوی زبان "شارلی ابدو" با انگیزه‌ها و پشتوانه‌های سیاسی و از ناحیه جریانات خاص صورت می‌‌گیرد.
۹۳/۱۰/۳۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
هادی کریمی

نظرات (۱)

محققین زیادی در کشورهای غربی، به دلیل ارائه‌ی اسناد و مدارک درباره‌ی جعلی‌بودن «هولوکاست»، دستگیر و روانه‌ی زندان شدند. مجله‌ی فرانسوی «کلوزر» به دلیل انتشار تصاویر نامناسب از «کیت میدلتون» -عروس خاندان سلطنتی انگلیس- توسط دادگاه نانتر فرانسه محکوم شده است. گوینده‌ی شبکه‌ی «سی‌ان‌ان» آمریکا به دلیل انتقاد از صهیونیست‌ها اخراج شد. در سال 2009، «موریس سینِ» یکی از کاریکاتوریست‌های معروف نشریه‌ی «شارلی ابدو» به دلیل کشیدن کاریکاتور پسر سارکوزی اخراج شد.
این‌ها فقط نمونه‌های اندکی است از مواردی که اثبات می‌کند ادعای «آزادی بیان»، دروغی بیش نیست! دروغی که در سال‌های اخیر به ابزاری برای عقده‌گشایی دشمنان اسلام تبدیل شده است تا بلکه در سایه‌ی این دروغ، بتوانند مانع از پیشرفت روزافزون و خیره‌کننده‌ی اسلام در دنیا شوند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی