پایگاه شهید معتمدی اصفهان

اصفهان- قائمیه

گرگ ها بدانند
در این ایل غریب
گر پدر نیست،تفنگ پدری هست هنوز
گر چه نیکان همگی بار سفر بربستند،
شیر مردی چو سید علی خامنه ای هست هنوز!

كد كج شدن تصاوير

كد موزيك براي وبلاگ


مهدویت امام زمان (عج) وصیت شهدا پخش زنده حرم سوره قرآن
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها
رئیس اقلیت دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا از اعضای کنگره خواست به مذاکرات فرصت بیشتری بدهند.

 به نقل از شبکه "پرس تی‌وی،" "نانسی پلوسی" -- رئیس اقلیت دموکرات‌ها در مجلس نمایندگان -- با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد:با تلاش برای تصویب قانون نظارت کنگره بر مفاد تفاهم هسته‌ای ایران و گروه 1+5 مخالفت خواهد کرد.

وی از همکارانش خواست فرصت کافی را در اختیار مذاکره‌کنندگان قرار دهند.

در بخشی از بیانیه "پلوسی" آمده‌ است: "دیپلماسی ما را به چارچوب تفاهمی مبتنی بر هوشیاری و اجرا سوق داده‌ است و باید به این مذاکرات اجازه داد بدون هیچ مانعی به پیش برود. قانون پیشنهادی سناتور کورکر این مذاکرات بین‌المللی را تضعیف می‌کند و مانعی غیر‌ضروری در مسیر دستیابی به توافقی قوی و نهایی قرار می‌دهد."

این در حالی است که روز گذشته نیز "باراک اوباما" با "باب کورکر" -- سناتور جمهوری‌خواه -- تلفنی صحبت کرد تا وی را از پیگیری تصویب قانون نظارت کنگره بر تفاهم هسته‌ای منصرف کند. قرار است کمیته روابط خارجی سنا سه‌شنبه هفته آینده درخصوص این قانون تصمیم‌گیری کند.

گفته می‌شود این قانون -- در صورت تصویب نهایی -- فرصتی دو ماهه برای بررسی و ارزیابی تفاهم هسته‌ای ایران و 6 قدرت جهانی در اختیار کنگره قرار می‌دهد.

"پلوسی" در بخش دیگری از بیانیه خود تصریح کرد: "باید در هفته‌های آتی فرصت کافی را در اختیار این چارچوب دیپلماتیک قرار دهیم تا بتوانیم درباره توافق 30 ژوئن بر مبنای شایستگی‌هایش قضاوت کنیم."

۹۴/۰۱/۲۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
هادی کریمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی