پایگاه شهید معتمدی اصفهان

اصفهان- قائمیه

گرگ ها بدانند
در این ایل غریب
گر پدر نیست،تفنگ پدری هست هنوز
گر چه نیکان همگی بار سفر بربستند،
شیر مردی چو سید علی خامنه ای هست هنوز!

كد كج شدن تصاوير

كد موزيك براي وبلاگ


مهدویت امام زمان (عج) وصیت شهدا پخش زنده حرم سوره قرآن
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها
کری: با وزیران خارجه ناتو درباره موضوع هسته‌ای ایران گفتگو کرده‌ایمبه نقل ازشبکه الجزیره، "جان کری" -- وزیر خارجه آمریکا -- در حاشیه نشست وزیران خارجه کشورهای عضو سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) گفت: «درباره مسئولیت ناتو در قبال بحران در منطقه و مذاکرات با ایران درباره پرونده هسته‌ای این کشور بحث و تبادل نظر کردیم.»
کری گفت: تعیین اقدام امنیتی بین کشورهای خلیج فارس و آمریکا در مبارزه با تروریسم، سرنوشت ساز است.
"جان کری" در حاشیه نشست وزیران خارجه ناتو با "سرگئی لاوروف،" وزیر امور خارجه روسیه، نیز دیدار و گفت‌وگو کرد.هر دو مقام عالی رتبه درباره‌ مسائل مختلفی شامل مذاکرات هسته‌ای ایران، همکاری برای حل بحران سوریه و اوکراین و همچنین بحران یمن مذاکره کردند.

"کری" در کنفرانس خبری مشترک با "سرگئی لاوروف" گفت: حل بسیاری از مسائل مهم بین‌المللی نیازمند تلاش مشترک هر دو کشور است. آمریکا و روسیه برای ادامه این تلاش‌ها با یکدیگر هم پیمان شده‌اند. همکاری ما برای دستیابی به یک توافق نهایی با ایران در هفته‌های پایانی مذاکرات هسته‌ای ضروری خواهد بود.

"کری" در ادامه به موضوع تحویل سامانه‌ دفاع موشکی "اس 300" روسیه به ایران اشاره کرد و آن را قانونی دانست و گفت:‌ این اقدام خلاف قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل نیست.

وزیر امور خارجه آمریکا اولین بار در دو سال گذشته به روسیه سفر می‌کند و علاوه بر "سرگئی لاوروف" با "ولادیمیر پوتین،" رئیس‌جمهور و دیگر مقامات ارشد روسیه نیز دیدار کرد.

جان کری در بخشی دیگر از سخنانش گفت: زمانی مهم برای روسیه فرارسیده است تا توافقنامه آتش بس اوکراین را اجرا کند.
۹۴/۰۲/۲۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
هادی کریمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی