پایگاه شهید معتمدی اصفهان

اصفهان- قائمیه

گرگ ها بدانند
در این ایل غریب
گر پدر نیست،تفنگ پدری هست هنوز
گر چه نیکان همگی بار سفر بربستند،
شیر مردی چو سید علی خامنه ای هست هنوز!

كد كج شدن تصاوير

كد موزيك براي وبلاگ


مهدویت امام زمان (عج) وصیت شهدا پخش زنده حرم سوره قرآن
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها
رئیس شورای المپیک آسیا گفت:مدت‌هاست که ایران میزبانی نداشته البته این کشور پیشینه خوبی در المپیک دارد و می‌خواهم که میزبانی و پیشرفت بیشتری داشته باشد.
من به خاطر تاخیر دو ساعته عذرخواهی می‌کنم و خوشحالم که در خدمت مردم ایران هستم و تشکر می‌کنم از ایران و بخصوص شهر تهران که استقبال گرمی از مهمانان داشتند و زمینه این جلسه را فراهم کردند.
وی تصریح کرد: از رئیس جمهور محترم ایران و مسئولان ورزشی به خصوص رئیس کمیته ملی المپیک ایران قدردانی می‌کنم و از اینکه به این کشور بازگشتم بسیار خرسندم.
وی افزود: مدت‌هاست که ایران میزبانی نداشته البته این کشور پیشینه خوبی در المپیک دارد و می‌خواهم که این کشور میزبانی و پیشرفت بیشتری داشته باشد.
وی ادامه داد: بازی‌های ساحلی و داخل سالن ترکمنستان برای ما بسیار مهم است زیرا برای اولین بار آسیا و اقیانوسیه در این زمینه بایکدیگر همکاری دارند.
وی اشاره کرد: آمده‌ایم حمایت کنیم تا ایرانیان پیشرفت کنند و قوت بگیرند و حضور ما در این کشور تاریخی به همین منظور است.
شیخ احمد تاکید کرد:در جلسه ما تقویم ورزشی آسیا،مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار گرفت که از آن جمله می‌توان به مسابقات آسیایی جاکارتا، بازی‌های زمستانی ساپورو ژاپن که توسط هیئت اجرایی تایید شد اشاره کرد.
وی گفت: بازی‌های سریلانکا را به خاطر مشکلات سیاسی نپذیرفتیم.
اولویت ما در پهناورترین قاره جهان، ایران است/خوشحالم که بانوان محجبه ایران همچنان مدال‌آوری می‌کنند

**باید به مساله دوپینگ در آسیا توجه ویژه‌ای شود
وی افزود: موضوع مهمی در بازی‌های آسیایی که باید به آن توجه ویژه‌ای شود مساله دوپینگ است که در این زمینه بازیکنان چین در اینچئون تست دوپینگشان مثبت اعلام شده و قرار است دادگاهی برای متخلفان در این زمینه تشکیل شود.

وی اذعان داشت: تصمیم گرفتیم مدال طلای دوپینگی‌ها را بازگردانیم چراکه تست شناگر کره جنوبی مثبت اعلام شده و ما مجبور به کسر شش مدال از کره‌ای‌ها بودیم.

رئیس شورای المپیک آسیا خاطرنشان کرد: در بازی‌های اینچئون تنها 7 مورد تست دوپینگ مثبت داشتیم.

اولویت ما در پهناورترین قاره جهان، ایران است/خوشحالم که بانوان محجبه ایران همچنان مدال‌آوری می‌کنند

**میزبانی بازی‌های غرب آسیا به ایران رسید
وی تصریح کرد: خوشحالم که بازی‌های غرب آسیا قرار است در جزیره کیش و به میزبانی ایران برگزار گردد.

وی تاکید کرد: من همکاری خوبی با فائزه رفسنجانی دارم زیرا ما برای بازی‌های غرب آسیا تعامل کاری داشتیم و در آن زمان مسابقات با مراسم باشکوهی به ویژه در افتتاحیه داشت.

شیخ احمد ادامه داد: فوتبال ایران در منطقه آسیای مرکزی قدرت بزرگی است و اولین بار هم که والیبال قهرمان آسیا شد پتانسیل این کشور را به مراتب چشمگیر‌تر کرد.

وی اذعان داشت: در زمینه بودجه محدودیت نداریم و کمیته ملی المپیک ایران در این خصوص درخواست دهد هیچ مشکلی از این بابت نخواهیم داشت و اگر ایرانیان هر فعالیتی بخواهند انجام دهند ما همکاری می‌کنیم.

وی یاد آور دشد: از کمیسیون مدیای شورای المپیک آسیا درخواست می‌کنم تا یک دوره آموزشی و پیشرفت برای کسب تجربه بهتر در ایران تدارک دیده شود.

اولویت ما در پهناورترین قاره جهان، ایران است/خوشحالم که بانوان محجبه ایران همچنان مدال‌آوری می‌کنند

**دولت ایران در جهت تغییرات مثبت گام برداشته است
وی خاطرنشان کرد: خوشحالم قوانین ورزش ایران تغییر کرده و بین المللی شده مثل LOC زیرا ما سال قبل مشکلاتی میان NOC و وزارت ورزش داشتیم و اکنون قوانین در ایران استاندارد شده و برای نخستین مرتبه‌ای است که هردو این نهادها باهم تعامل دارند که بدان معنی است که دولت ایران در جهت تغییرات مثبت گام برداشته است.

وی گفت: من در جلسه‌ای که با رئیس جمهور منتخب مردم ایران خواهم داشت این پیشرفت را بیان می‌کنم البته در کشورهای پاکستان و کویت هم این تغییرات رخ داده است.

اولویت ما در پهناورترین قاره جهان، ایران است/خوشحالم که بانوان محجبه ایران همچنان مدال‌آوری می‌کنند

**همواره از حجاب بانوان ایران حمایت می‌کنم
شیخ احمد اظهارداشت: ما حرکت حمایت گرانه از حجاب بانوان را با فائزه هاشمی آغاز کردیم و خوشحام که پس از 22 سال، فعالیت بانوان محجبه را در بازی‌های مختلف و کسب مدال آوری از سوی آنان را شاهد هستیم، احساس می‌کنم کار درستی را شروع کردیم چراکه وقتی بانوان محجبه در عرصه‌های بین المللی آغاز به کار کردند چشم جهانیان متوجه این موضوع شد و بانوان محجبه توانستند در رشته‌هایی از جمله فوتبال، هندبال، والیبال و شنا خوش بدرخشند.

وی گفت: در این بین تنها مشکلی که با آن رو به رو شدیم حضور بانوان در رشته ورزشی بسکتبال بود و تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا این مشکل نیز مرتفع گردد، البته بازی‌های آزمایشی بسکتبال را نیز شروع کردیم و پس از امتحان باشگاهی آن را در آسیا هم پیاده می‌کنیم.

وی خاطر نشان کرد: ما درباره دین حرف نمی‌زنیم بلکه صحبت ما درمورد سنت است زیرا در هر جای دنیا هر مذهب قدیمی، یهودیان و مسیحیان نیز با حجاب بوده‌اند مثل هندی‌ها که ممکن است به کار ما اعتقاد داشته باشند و با حجاب در مسابقات حاضر شوند و از این موضوع حمایت کنند.

اولویت ما در پهناورترین قاره جهان، ایران است/خوشحالم که بانوان محجبه ایران همچنان مدال‌آوری می‌کنند

**ایران به زودی در آسیا کرسی می‌گیرد
وی تصریح کرد: ایران توسط مصطفی هاشمی‌طبا در کمیته بین المللی المپیک مطرح و حمایت شد اما در ادامه جایگاه خود را از دست داد، ما در کمیته بین‌المللی تنها 15 عضو داریم و هیچکس نمی‌گوید که ایران نباید در آسیا کرسی داشته باشد.

وی افزود: ایران در سال‌های به زودی کرسی می‌گیرد چون دوباره جایگاه خود را پیدا کرده و امیدواریم بتواند سهم خود را به خوبی از آسیا بگیرد و اولویت مانیز در پهناورترین قاره جهان با ایران است.
۹۴/۰۲/۳۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
هادی کریمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی