پایگاه شهید معتمدی اصفهان

اصفهان- قائمیه

گرگ ها بدانند
در این ایل غریب
گر پدر نیست،تفنگ پدری هست هنوز
گر چه نیکان همگی بار سفر بربستند،
شیر مردی چو سید علی خامنه ای هست هنوز!

كد كج شدن تصاوير

كد موزيك براي وبلاگ


مهدویت امام زمان (عج) وصیت شهدا پخش زنده حرم سوره قرآن
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها
وب سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به بررسی دیدار برگشت تیم های فوتبال الهلال- پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا پرداخت.
پیروزی بر الهلال پایان بخش فصل سخت پرسپولیس است تیم فوتبال پرسپولیس، یکی از 2 نماینده فوتبال کشورمان در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا، که در دیدار رفت موفق شد حریف عربستانی خود الهلال را یک صفر شکست دهد، امشب در دیدار برگشت میهمان این تیم قدرتمند است، وب سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به این بازی مهم پرداخته و می نویسد پرسپولیس تا صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا آن هم پس از 14 سال، فقط 90 دقیقه فاصله دارد.
این گزارش به اظهارات سرمربی 2 تیم اشاره شد و آمده است، ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس به بازیکنان خود هشدار داد که روز سه شنبه در دیدار برگشت لیگ قهرمانان آسیا حریف عربستانی خود را دست کم نگیرند.
 
این گزارش می افزاید، پرسپولیس با برتری خفیف یک صفر و آن هم با گل به خودی دیاگو مدافع برزیلی الهلال قدم به این مسابقه می گذارد.
 
برانکو می گوید: این مسابقه برای هر 2 تیم بسیار مهم است زیرا نتیجه بازی رفت خفیف و نزدیک است و هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد، ما برتری خوبی داریم زیرا بازی رفت را برده ایم، اما اگر می خواهیم صعود کنیم باید بهترین بازی خود را انجام دهیم.
 
برانکو افزود: الهلال تیم قدرتمندی است و آنها بازیکنان خوبی دارند آنها در بازی رفت عملکرد خوبی داشتند، اما ما موفق شدیم پیروز شویم که این پیروزی به ما کمک می کند با دست بالا وارد مسابقه شویم.
 
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا با اشاره به فصل ناخوشایند پرسپولیس می نویسد، پیروزی در این مسابقه می تواند به فصل سخت غول ایران پایان دهد، آنها در لیگ داخلی به زحمت افتادند و در جایگاه هشتم قرار گرفتند و ایوانکوویچ را خیلی دیر منصوب  کردند تا تاثیر مثبتی روی عملکرد داخلی تیم بگذارد.
 
سرمربی سابق تیم ملی ایران سخت تلاش کرد تا در لیگ قهرمانان تاثیر گذار باشد و اکنون تیمش 90 دقیقه با رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا پس از سال 2001، فاصله دارند.
 
*اطمینان برانکو از صعود
 
پرسپولیس در این دیدار باز هم گابریل هافبک برزیلی و کفشگری دیگر هافبک خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد، اما ایوانکوویچ معتقد است تیمش می تواند صعود کند.
 
او می گوید: حریف ما با اراده قوی برای پیروزی وارد مسابقه خواهد شد و آنها بر امتیاز خانگی خود و هوادارانشان برای تحقق این نتیجه تکیه خواهند کرد اما مطمئنم که تیم ما می تواند آنها را متوقف کند و ما به رقابت ها ادامه خواهیم داد.
 
*کار سخت الهلال برای صعود
 
در ادامه این گزارش به بررسی وضعیت الهلال پرداخته شده است.
 
در این بخش می خوانیم: دونیس سرمربی یونانی تیم الهلال تیم خود در شرایطی به بازی برگشت مرحله 16 تیمی لیگ قهرمانان آسیا می برد که اعضای کلیدی تیمش را به همراه ندارد.
 
گئورگیس ساماراس هموطن دونیس و مهاجم الهلال به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر حاشیه نشین است، در حالی که تیاگو ناواس هافبک برزیلی این تیم هم به دلیل مصدومیت وضعیت مبهمی دارد.
 
دونیس می گوید: لیگ قهرمانان آسیا رقابت مهمی برای ما است و ما با بازیکنان سخت کار کرده ایم، من به بازیکنان خود اطمینان زیادی دارم و مطمئنم آنها عملکرد خوبی در این مسابقه خواهند داشت.
 
سرمربی یونانی الهلال افزود: ما در بازی رفت بسیار خوب بازی کردیم و در نیمه دوم تیم بهتری بودیم، ما فرصت های زیادی خلق کردیم، اما برای گل کردن این فرصت‌ها به تمرکز بیشتری نیاز داریم. اما با توجه به غیبت ادامه دار الشمرانی مرد سال فوتبال آسیا و نیز اخراج سلما الفرج در بازی رفت و غیبت او در دیدار برگشت، الهلال همچنان قادر نخواهد بود آن فرصت ها را گل کند.
 
دونیس برای جبران یک گل عقب ماندگی خود که در دقایق پایانی بازی توسط مدافع برزیلی‌اش به ثمر رسید باید در پایان یک فصل طولانی ترکیب خود را تغییر دهد.
 
دونیس می گوید: من در مورد عملکرد خوب بازیکنان در نیمه دوم، با آنها صحبت کردن، اما در عین حال در مورد اشتباهات هم با آنها صحبت کردم ما امیدواریم بتوانیم آن اشتباهات را اصلاح کنیم و نتیجه خوبی بگیریم.
۹۴/۰۳/۰۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
هادی کریمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی