پایگاه شهید معتمدی اصفهان

اصفهان- قائمیه

گرگ ها بدانند
در این ایل غریب
گر پدر نیست،تفنگ پدری هست هنوز
گر چه نیکان همگی بار سفر بربستند،
شیر مردی چو سید علی خامنه ای هست هنوز!

كد كج شدن تصاوير

كد موزيك براي وبلاگ


مهدویت امام زمان (عج) وصیت شهدا پخش زنده حرم سوره قرآن
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها
وزیر خارجه سابق آمریکا ضمن ابراز تاسف از حمایت کشورش از حمله عربستان به یمن اعلام کرد جنگ ایران با عربستان، این کشور را به چند قرن پیش باز‌می‌گرداند.
به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم،وزیر امور خارجه سابق آمریکا گفت: به سعودی‌ها نصیحت کرده‌ایم جنگ با ایران ، عربستان سعودی را چند عصر به عقب می‌برد.
کالین پاول در گفت وگو با شبکه تلویزیونی "فاکس نیوز" آمریکا بیان کرد: ما به دوستان سعودی خود نصیحت کردیم که دست از مجادله بردارند؛ زیرا دست عربستان برای ایرانی ها رو شده و جنگ با ایران به معنای بازگشت عربستان در طول چند ساعت به قبل از عصر صنعتی شدن است.
اجازه به عربستان برای جنگ یمن اشتباه بود

وزیر امور خارجه اسبق آمریکا همچنین گفت: کشورش با آزاد گذاشتن دست عربستان برای حمله به یمن اشتباه کرد؛ آمریکا نباید گول وعده های سعودی‌ها درخصوص پیروزی در این جنگ را می‌خورد.

پاول فاش کرد: سلمان بن عبدالعزیز، شاه سعودی، و فرزندش تعهد دادند که جنگ بیش از 10 روز طول نکشد و ارتش سعودی قادر است که روز هفتم جنگ وارد شهر صنعا، پایتخت یمن، شود.

فریاد همپیمانان سعودی برای خروج از باتلاق یمن

وزیر امور خارجه اسبق آمریکا افزود: نتیجه فاجعه بار بود. بعد از گذشت یک ماه و نیم بمباران یمن، داد و فریادهای همپیمانان سعودی خود را شنیدم که درخواست کمک می کنند؛ زیرا یمنی ها در داخل یمن کارهای غیرمنتظره ای انجام دادند که کسی تصور نمی کرد.

کالین پاول گفت: ما با دل بستن به یک ارتش ضعیف و وزیر دفاعی که تفکری درباره عبارت جنگ ندارد، اشتباه کردیم.

۹۴/۰۳/۰۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
هادی کریمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی