پایگاه شهید معتمدی اصفهان

اصفهان- قائمیه

گرگ ها بدانند
در این ایل غریب
گر پدر نیست،تفنگ پدری هست هنوز
گر چه نیکان همگی بار سفر بربستند،
شیر مردی چو سید علی خامنه ای هست هنوز!

كد كج شدن تصاوير

كد موزيك براي وبلاگ


مهدویت امام زمان (عج) وصیت شهدا پخش زنده حرم سوره قرآن
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه دشمن به زیاده‌خواهی عادت کرده است، گفت: درخواست آمریکا برای بازید از مراکز نظامی ما زیاده‌خواهی است و اگر این اجازه داده شود، نوعی «ذلت» است و باید در مقابل دشمن به گونه‌ای رفتار کنیم که عزت ما حفظ شود.


مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه دشمن به زیاده‌خواهی عادت کرده است، گفت: درخواست آمریکا برای بازید از مراکز نظامی ما زیاده‌خواهی است و اگر این اجازه داده شود، نوعی «ذلت» است و باید در مقابل دشمن به گونه‌ای رفتار کنیم که عزت ما حفظ شود.
حضرت آیت الله نوری همدانی حفظ عزت و اقتدار نظام اسلامی را از اصول مهم دانست و با تاکید بر لزوم توجه به این امور در مذاکرات هسته ای گفت: بی تفاوتی و سکوت در این عرصه جرم است.
 حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید امروز در دیدار جمعی از دست‌اندرکاران تجمع بزرگ حوزویان در حمایت از مواضع رهبر انقلاب درباره مذاکرات هسته‌ای که روز شنبه در مدرسه مبارکه فیضیه برگزار خواهد شد، اظهار داشت: یکی از اصول انقلاب این است که علما همواره پیشگام بودند، تبعید و زندان را به جان خریدند تا انقلاب پیروز شد.
 
وی افزود: علما در ایجاد انقلاب و ابقای آن نقش مهمی دارند و تا آخر نیز باید این گونه باشد؛ علمای بزرگ در طول تاریخ در هیچ یک از جریانات مهم اجتماعی ساکت نمی نشستند؛ امروز نیز نباید بی تفاوت بود، ساکت بودن در این شرایط جرم است.
 
استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم خطاب به حضار گفت: شما باید جبهه همفکر خود را تقویت کنید؛ اتاق فکری داشته باشید و با مشورت هم همیشه در صحنه باشید و در عرصه های مختلف امر به معروف و نهی از منکر داشته باشید.
 
این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: نشر انقلاب از قم بوده است و اکنون نیز باید در جریانات های مختلف ظهور و بروز داشته باشد؛ در این عرصه باید به صورت جمعی کار کرد و کارکردن انفرادی نتیجه ندارد و به جایی نخواهد رسید.
 
حضرت آیت الله نوری همدانی با اشاره به مواضع رهبر معظم انقلاب، گفت: البته نباید به گونه ای رفتار کنید که دشمن تصور کند در ایران اختلاف وجود دارد باید یک صدای واحد از قم شنیده شود و همه با آرامش پشت سر رهبری حرکت کنیم؛ بنابراین کار شما بسیار ظریف است و باید همه ابعاد را در نظر بگیرید؛ در این زمینه لازم است با جامعه مدرسین همراه باشید.
 
وی حفظ عزت و عظمت اسلام و مسلمین را یکی از اصول مهم دانست و تصریح کرد: دشمن عادت به زیاده خواهی، سلطه گری کرده است؛ پذیرش بازرسی مراکز نظامی و مصاحبه با دانشمندان هسته ای یک نوع ذلت است و برای ما نقص و عیب محسوب می شود.
 
این مرجع تقلید با اشاره به بازدید خود از مراکز هسته ای کشور، گفت: در دیدار با دانشمندان هسته ای گفتم بنده طلبه ای هستم که از حوزه آمدم تا دست شما را ببوسم چراکه سبب عزت و افتخار کشور شده اید؛ رهبر انقلاب نیز فرمودند اینها نور چشم ما هستند؛ دانشمندان هسته ای با جان و دل تلاش می کنند و بسیاری از آنها هفته به هفته خانه نمی روند و مشغول به کار هستند.
 
حضرت آیت الله نوری همدانی با تأکید بر این که مذاکرات و توافق احتمالی باید تنها در چارچوب مسأله هسته ای باشد، ابراز داشت: نباید بگذارند آنها پا را فراتر از این بگذارند./
۹۴/۰۳/۰۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
هادی کریمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی