پایگاه شهید معتمدی اصفهان

اصفهان- قائمیه

گرگ ها بدانند
در این ایل غریب
گر پدر نیست،تفنگ پدری هست هنوز
گر چه نیکان همگی بار سفر بربستند،
شیر مردی چو سید علی خامنه ای هست هنوز!

كد كج شدن تصاوير

كد موزيك براي وبلاگ


مهدویت امام زمان (عج) وصیت شهدا پخش زنده حرم سوره قرآن
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها
معاون وزیر خارجه روسیه درباره کند شدن روند مذاکرات هسته‌ای بین دو طرف هم ابراز نگرانی کرده است/ ریابکوف همچنین خواستار تلاش برای محرمانه ماندن مذاکرات هسته‌ای شده است

سرگئی ریابکوف، معاون وزیر خارجه روسیه و نماینده این کشور در مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه ۱+۵ روز پنجشنبه گفت مسکو درباره کند شدن روند پیشرفت این گفت ‌وگوها نگران است. دو طرف هنوز به گفته آقای ریابکوف بر سر مسائل اساسی از قبیل رفع تحریم‌ها و دسترسی به سایت‌های ایران اختلاف دارند.

ریابکوف گفت: "متاسفانه سرعت پیشرفت در حال کند شدن است. این مسئله ما را بیشتر و بیشتر نگران می‌کند، چرا که زمان باقی‌مانده تا ضرب‌الاجل کمتر می‌شود و ما باید هر چه سریعتر به خط پایان نزدیک شویم.

معاون وزیر خارجه روسیه علاوه بر این از برخی اختلافات بین طرفین درباره بازطراحی رآکتور اراک خبر داد و گفت: " ایران و ۱+۵ درباره آرایش آینده رآکتور آب سنگین اراک به تفاهم رسیده‌اند اما طرفین هنوز نمی‌دانند چه کسی این رآکتور را بازطراحی خواهد کرد، چه زمانی، چگونه و به چه نوع تأمین مالی این کار را انجام خواهد داد."

ریابکوف که در جمع خبرنگاران صحبت می‌کرد، افزود: "بدون پاسخ‌دهی به این سوالات ما نخواهیم توانست به سمت توافق نهایی حرکت کنیم.

مذاکره‌کننده ارشد روسیه در بخش دیگری ازاظهاراتش گفت که موضوع شرکت وزرای خارجه گروه ۱+۵ در مذاکرات در نشست آتی دو طرف مطرح خواهد شد. او گفت: "این موضوع که وزیران چه زمانی به فرایند مذاکرات می‌پیوندند در نشست شش کشورمطرح می‌شود."

معاون وزیر خارجه روسیه درباره دسترسی‌ها به سایت‌های ایران هم گفت که تنها راه حل برای اعطای دسترسی مدیریت شده به تأسیسات هسته‌ای ایران، چارچوب توافق با آژانس است. ریابکوف در این باره گفت: "تنها راه حل قابل قبول و جهانی درباره این موضوع سند توافق ایران و آژانس و ادامه بحث درباره چگونگی استفاده از این سند برای توافقات آتی است."

ریابکوف گفت تنها درباره دسترسی مدیریت‌شده صحبت می‌شود و نه بازرسی یا بازجویی

۹۴/۰۳/۲۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
هادی کریمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی